کد خبر : 89442
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

ادعای استاندار گیلان در پیام نوروزی:

در نهضت ملی مسکن بیشتر از تعهدات خود عمل کردیم/ نزد مردم سراوان سربلند شدم

در نهضت ملی مسکن بیشتر از تعهدات خود عمل کردیم/ نزد مردم سراوان سربلند شدم

استاندار گیلان در پیامی نوروزی مدعی شده که بیشتر از تعهدات خود در حوزه نهضت ملی مسکن عمل کرده است.

به گزارش گیلانستان، متن کامل پیام نوروزی اسدالله عباسی استاندار گیلان به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

 

با سلام و صلوات به روح بلند امام راحل عظیم الشان، شهدای والامقام انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهید رشید میدان جهاد و مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهیدان جنت‌مکان مدافع سلامت استان و با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت و با برکت برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی.

 

فرارسیدن عید نوروز را به همه شما هم‌استانی‌های عزیز و همچنین مسافرانی که به گیلان سفر می‌کنند تبریک و تهنیت گفته و تقارن این ایام را با ماه رمضان‌، بهار قرآن به فال نیک‌‌ گرفته و برای یکایک شما عزیزان آرزوی سلامتی، تندرستی، رفاه و آسایش را از پیشگاه پروردگار خواستارم.

 

مردم شریف، عزیز، با فرهنگ، انقلابی،‌ ولایتمدار و آگاه و سرافراز گیلان

سال ۱۴۰۱ را با تمامی فراز و فرودهایش پشت سر گذاشتیم و با کمک شما مردم توانستیم در بخش‌های مختلف اقدامات خوبی را انجام دهیم به طوری که  در بخش ایجاد اشتغال موفق شدیم به ۱۱۰ درصد از تعهدات خود در گیلان بر اساس رصد سامانه را عمل کنیم.

 

مردم خون‌گرم و ولایتمدار گیلان، همانطور که به شما قول و وعده داده بودیم در حوزه ایجاد اشتغال و احیای واحدهای راکد و نیمه راکد، توانستیم در سال ۱۴۰۱ با تبعیت از روحیه جهادی حاکم بر دولت مردمی سیزدهم، ۱۷۲ واحد تولیدی راکد و نیمه راکد را در گیلان به مانند واحد عظیم تولیدی معدن سنگرود که دارای مشکلات عدیده‌ای بود را فعال کنیم.

 

خدمت مردم عزیز گیلان باید عرض کنم که در حوزه نهضت ملی مسکن استان گیلان بیشتر از تعهدات خود تاکنون‌عمل کرده است و کارهای خوبی در یکسال گذشته در این خصوص انجام شده است.

 

در بخش مطالبات چایکاران که به یک دغدغه برای آنان مبدل شده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته با معاون اول ریاست محترم جمهوری موفق شدیم تمامی مطالبات چایکاران را قبل از سال جدید پرداخت کنیم.

 

لازم است بگویم در خصوص ‌پرداخت مطالبات بازنشستگان عزیز و زحمتکش هم، ذخیره مرخصی آنان را با تلاشهای صورت گرفته تسویه شده و در بخش تامین اعتبار پرداخت متمم حقوق کارکنان که بر اساس مصوبه هئیت وزیران بود را تا تاریخ ۱۴۰۱/۷/۱ اقدامات لازم اتخاذ شده است.

 

افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان طبق مصوبه هئیت وزیران از تاریخ ۱۴۰۱/۹/۱ در استان گیلان و با تلاش مسوولان تسویه کرده و در حوزه پروژه‌های عمرانی ۷۰ درصد اعتبارات که ۹۵ درصد آن نقدی بوده است‌ را انجام دادیم ولی باید بگویم در سال گذشته ۶۰ درصد اعتبارات نقدی بوده و مابقی از طریق اسناد خزانه بوده است‌.

 

باید خدمت کشاورزان گیلانی از همین تریبون بگویم که ۱۰۰ درصد اعتبارات پروژه‌های آب کشاورزی و شالیزاری در گیلان تخصیص یافته است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد‌.

 

در سال گذشته و با پیگیری‌های انجام شده بخش اعظمی از پروژه‌های نیمه کاره استان مثل پل کابلی آستانه اشرفیه و پل غیر همسطح کلاچای تکمیل و به بهره‌برداری رسید و در بخش اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری نیز تلاش کردیم حداکثر اعتبارات را در بخش‌های ریلی، بنادر،حمل و نقل جاده‌ای، ترانزیت و راه‌آهن تخصیص دهیم.

 

مردم گیلان، در طول یکسال گذشته تلاش کردیم آنچه وظیفه ما و قول و وعده دولت انقلابی و مردمی حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بود را به نحو احسنت در استان سرسبز گیلان و در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری محقق کنیم.

 

مسئله پسماند سراوان به یک ابر چالش در گیلان تبدیل شده بود ولی خدارا شاکرم که در نزد مردم سراوان به عنوان یک گیلانی سربلند شده و به قول خود در خصوص بازگشت بخش اعظمی از سراوان به دامان طبیعت عمل کردیم.

 

مردم گیلان به شما اطمینان خاطر می‌دهم در که در استان و در بخش آرد،نان و گندم هیچگونه مشکل و کمبودی وجود ندارد، به طوری در سال گذشته ۷۷ میلیون مسافر وارد‌گیلان شده و تمامی بسترها برای خدمات رسانی به مسافران آماده است

 

در بخش گردشگری و میراث فرهنگی، شهر تاریخی ماسوله و شهر لاهیجان به عنوان شهر چای ثبت جهانی شده و سعی داریم شهر رشت را نیز با عنوان ‌شهر ‌ صنایع دستی ثبت جهانی یونسکو کنیم.

 

ان‌شالله ما با خوبی و خوشی و در کنار هم تلاش خواهیم کرد که در سال ۱۴۰۲ سالی که مزین شده با بهار قرآن و بهار طبیعت، خداوند رحمان و رحیم به حق این ماه و با دعای خیر شما مردم عزیز در شکوفایی اقتصاد و مسائل فرهنگی، اجتماعی موفق شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار