کد خبر : 26266
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1397- 28: 17

در همین رشت آخوندی داشتیم که پسرش با مارکسیست‌ها در ارتباط بود/ برخی ائمه جمعه هنوز امام خود را نمی‌شناسند

در همین رشت آخوندی داشتیم که پسرش با مارکسیست‌ها در ارتباط بود/ برخی ائمه جمعه هنوز امام خود را نمی‌شناسند

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: برخی ائمه جمعه هنوز امام خود را نمی‌شناسند و بی‌بصیرتی آنها سبب می‌شود تا امام و ولی خود را در لفافه سرزنش و توبیخ کنند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با اعضای حزب موتلفه اسلامی استان گیلان در رشت اظهار داشت: هیچ کسی تصور نمی‌کرد مسیر شهدای موتلفه جاودان بماند اما این ماندگاری نتیجه اعتقاد پاک آن‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری مردم باید تلاش کنند تا تاریخ ایران پس از اسلام را بررسی کنند گفت: ایران قبل از اسلام نیز نقاط مثبت داشت اما به قدری نبود که سبب غرور آفرینی ملت ایران شود.

آیت‌الله فلاحتی یک قرن اخیر را طلایی‌ترین دوران ایران از نظر تحولات به وقوع پیوسته دانست و تصریح کرد: دخالت اجانب در امور کشور و فساد وابستگان داخلی آن‌ها سبب تغییر حکومت سابق شد.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه ورود احزاب چپ و راست در ورطه انقلاب سبب شد تا چهره واقعی آن‌ها برای مردم مشخص شود ابراز داشت: موتلفه اسلامی تشکلی پاک است که خیانتکاری و نابسامانی در آن دیده نشده و نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه حزب موتلفه اسلامی هیچگاه علیه ارزش‌های انقلاب اقدامی نکرده است عنوان داشت: در این حزب افراد صالحی حضور داشته و دارند که بدون چشم‌داشت کار کرده و هیچ گاه درگیر رانت و باندبازی نشده و نمی‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی هیچگاه بحران آفرینی نکرده است خاطرنشان کرد: شهدای حزب موتلفه مسیری پاک را پیمودند‌.

آیت‌الله فلاحتی اخلاص را یکی از ویژگی‌های ماندگاری یک مسیر پاک دانست و اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین خصوصیات حزب موتلفه اسلامی این است که مخلصانه و با اخلاص کار می‌کند.

امام جمعه رشت عدم توانایی در کنترل خانواده را علت ریزش برخی از روحانیون انقلابی دانست و گفت: در همین رشت آخوندی داشتیم که پسرش با مارکسیست‌ها در ارتباط بود اما او قدرت کنترلش را نداشت.

وی اخلاص را یکی از ویژگی‌های پیامبران و سبب ماندگاری اعمال دانست و تصریح کرد: مجاهدت و تلاش در راه تحقق اهداف خیر یکی دیگر از لازمه‌های ماندگاری مسیرهای پاک است‌.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بصیرت و زمان‌شناسی را یکی از لازمه‌های جاودان شدن اهداف روشن و مسیرهای پاک دانست و گفت: بزرگترین درد ائمه این بود که برخی از پیروانشان ناپخته عمل می‌کردند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه برخی افراد فکر می‌کنند باید هر حرفی را بزنند خاطرنشان کرد: انسان مومن لجام گسیخته نیست و میداند کجا باید سکوت کرده و کجا قیام کند و سخن بگوید.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه نباید از رهبر و ولی جلو رفت یا عقب ماند خاطرنشان کرد: ولایتمداری یعنی انسان ولی خود را بشناسد و درست در مسیر حرکت او حرکت کند.

وی با انتقاد از برخی ائمه جمعه عنوان داشت: برخی ائمه جمعه هنوز امام خود را نمی‌شناسند و بی‌بصیرتی آنها سبب می‌شود تا امام و ولی خود را در لفافه سرزنش و توبیخ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب تصریح کرد: نیاز اصلی گروه‌ها و احزاب سیاسی این است که ولایتمداری، مجاهدت، بصیرت و اخلاص را رعایت کنند زیرا عدم توجه به آن‌ها سبب خروج از مسیر انقلاب می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه حزب موتلفه اسلامی همواره در مسیر انقلاب، امام راحل و رهبری بوده است خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی، جذب جوانان به نهادهای انقلابی، آمادگی برای حضور در تمام عرصه‌ها و حضور در عرصه‌های میدانی لازمه امروز انقلاب است.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم حضور فعال نیروهای انقلابی در حوزه‌های فرهنگی و رسانه‌ای اظهار داشت: امروز امپراطوری رسانه‌ای می‌تواند یک فاسد را عابد و یک عابد را فاسد جلوه دهد.

وی رفع مشکلات فرهنگی را عامل رفع بسیاری از مشکلات جامعه دانست و عنوان داشت: امروز مجموع سرمایه‌های موجود در اختیار بشر به قدری است که می‌تواند نیازهای انسان را تا ۵۰ سال تامین کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اعلام اینکه بر اساس تحقیقات به کار گرفتن تمام سرمایه‌های موجود در اختیار مردم ایران می‌تواند نیازهای کشور را تا ۱۰ سال آینده برطرف کند گفت: در حال حاضر در شهر تهران ۱۰ نفر حضور دارند که مجموع سرمایه‌های آن‌ها از شاه سابق بیشتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار