کد خبر : 32058
تاریخ انتشار : شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

در یوم‌الله 8 دی، نیروهای انقلابی گیلان حماسه آفریدند/ ناکارآمدی و فساد امروز جامعه، ادامه همان فتنه 88 است

در یوم‌الله 8 دی، نیروهای انقلابی گیلان حماسه آفریدند/ ناکارآمدی و فساد امروز جامعه، ادامه همان فتنه 88 است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت به ‌روزرسانی برنامه‌های مقابله با تهدیدات دشمنان نظام، گفت: ناکارآمدی و فساد امروز جامعه ادامه همان فتنه 88 است.

به گزارش گیلانستان، سیدعلی آقازاده، نمایندۀ سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست بزرگداشت یوم‌الله 9 دی با بیان اینکه یوم‌الله 9 دی یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، گفت: یوم‌الله 9 دی دستاوردهای بسیاری را در عرصه‌های مختلف برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.
وی با اینکه یوم‌الله 9 دی، چالش فتنه را به فرصت بزرگی برای بالندگی انقلاب اسلامی تبدیل کرد، افزود: فتنه 88 در بستر بی‌بصیرتی برخی خواص رخ داد.
آقازاده با بیان اینکه فتنه‌گران با منفعت‌طلبی و عافیت‌طلبی دشمنان را در تهدید نظام مقدس جمهوری اسلامی همراهی کردند، بیان کرد: فتنه سال 88 توطئه جریان استکباری و سناریوی دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
نمایندۀ سابق رشت با تاکید بر لزوم روشنگری فتنه سال 88 و تبیین یوم‌الله 9 دی، تصریح کرد: دنیاطلبی باعث سقوط برخی شخصیت‌های به ظاهر انقلابی شد.
وی با اشاره به تسّری فرهنگ دفاع مقدس به جهان ادامه داد: فرهنگ یوم‌الله 9 دی نیز باید در جامعه نهادینه شود تا نسل آینده به هوشیاری و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت انقلاب اسلامی ایران آگاه شود.
آقازاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در قائله فتنه 88، یکه‌تاز صحنه بودند، گفت: پیش قراولی مقام معظم رهبری در شکست فتنه 88 به عنوان یک معجزۀ الهی ثبت شده است که باید برای نسل جوان تبیین شود.
نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشتازی برخی نخبگان گیلانی در آفرینش یوم‌الله 8 دی یک روز زودتر از سراسر کشور، تصریح کرد: در یوم‌الله 8 دی نیروهای انقلابی گیلان حماسه آفریدند که باید قدردان این بصیرت و طلایه‌داری باشیم.
وی با بیان اینکه حماسه‌‌آفرینان یوم‌الله 8 دی به جهت درک صحیح از دیدگاه و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش خود را به درستی ایفاد کردند، اظهار کرد: قطعا مبارزۀ مردم انقلابی تا دفع کامل فتنه در عالم ادامه خواهد داشت.
آقازاده با تاکید بر ضرورت به ‌روزرسانی برنامه‌های مقابله با تهدیدات دشمنان نظام، گفت: ناکارآمدی و فساد امروز جامعه ادامه همان فتنه 88 است که باید برای مردم بیان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار