کد خبر : 5808
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395- 48: 11

دزدان بیت المال ننگ جامعه اند نه افتخار جامعه/ دستاورد برجام چه بود که بخواهیم تعامل داشته باشیم؟

دزدان بیت المال ننگ جامعه اند نه افتخار جامعه/ دستاورد برجام چه بود که بخواهیم تعامل داشته باشیم؟

زمانی که رهبر معظم انقلاب اعلام جهاد می کنند باز هم برخی شعار تعامل با دشمن را سر می دهند، مگر دستاورد برجام چه بود که بخواهیم تعامل داشته باشیم.

به گزارش گیلانستان؛‌ سردار نظرعلی علیزاده شب گذشته در نشست سیاسی پایگاه شهدای گمنام فومن که به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقس در مسجد جامع فومن برگزار شد گفت: ما باید بدانیم که جهاد ادامه دارد و مبارزه انقلابی ما به انتها نرسیده است لذا ما گرامی داشت هفته دفاع مقدس را در هنگام فرارسیدن تاریخ شروع جنگ و نه در پایان جنگ برگزار می کنیم.
عضو شورای راهبردی اصولگرایان استان گیلان با اشاره به طرح مفهوم جهاد کبیر اظهار کرد: حضرت آقا جهاد کبیر را مطرح کردند و فرمودند جوانان در منطقه جنگ فرهنگی مبارزه کنند اما سیاسیون ما شعار های جنگ جنگ تا پیروزی یا جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم را به جنگ جنگ تا یک عملیات تغییر دادند. در زمانی که رهبر معظم انقلاب اعلام جهاد می کنند باز هم برخی شعار تعامل با دشمن را سر می دهند، مگر دستاورد برجام چه بود که بخواهیم تعامل داشته باشیم.

این کارشناس سیاسی و فرهنگی گیلان با مطرح کردن جنجال رسانه ای کنسرت ها افزود: دولت تصویب کرده است که نیروی انتظامی حق ندارد درباره کنسرت ها کاری بکند. چرا در زمانی که ما این همه در کشور مشکل اقتصادی داریم دولت اصرار به برگزاری کنسرت ها در شهرهای مذهبی دارد؟ باید عرض کنم این رفتار دولت را تنها اینطور می شود تعبیر کرد که اینها نگاه به اسلام ندارند و تنها نگاه به اخذ رای دارند.

سردار علیزاده در مسجد جامع فومن با اشاره به نگاه حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: نگاه امام و رهبری نگاه به محرومین است، خدمت به مستضعفان است اما روند عملکرد دولت بر خلاف این اصول بنیادین نظام مقدس جمهوری اسلامی است شما نگاه کنید در همین قضیه فیش های نجومی مسئولین دولتی با دزد بیت المال چه برخوردی داشتند.چرا با اینها برخورد نمی کنند؟ اینها ننگ جامعه اند نه افتخار جامعه, افتخار جامعه آن جوان بسیجی است که بند پوتین خود را باز می کند و به بیت المال بر می گرداند اما سخنگوی دولت با پررویی میگوید اینها افتخار نظام هستند./بهجت نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار