کد خبر : 88244
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401- 02: 20

فرماندار رشت:

دستاوردهای انقلاب اسلامی را مدیون ایثارگری‌های شهدا هستیم

دستاوردهای انقلاب اسلامی را مدیون ایثارگری‌های شهدا هستیم

فرماندار رشت با بیان اینکه امنیت و پیشرفت‌های امروزمان را مدیون ایثارگری‌های شهدا هستیم، گفت: دستاوردهای نطام اسلامی درگرو جانفشانی های شهدا تحقق یافته است.

به گزارش گیلانستان، حمیدرضا امام پناهی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره ۲۲۰۰ شهید والامقام رشت، اظهار کرد: امنیت و عزت ملی امروزمان را مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان هستیم و تا پای جان از آرمان‌های این عزیزان پیروی می‌کنیم.

 

وی به اهمیت و جایگاه برپایی محافل شهدایی اشاره کرد و افزود: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ناب دفاع مقدس و ایثار و شهادت از دل این یادواره‌ها گذر می‌کند.

 

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه عزت و عظمت ایران اسلامی به واسطه حضور شهدا، جانبازان و ایثارگران به دست آمده است، ادامه داد: اگر شهدا، جانبازان و ایثارگران در زمان ضرورت جانفشانی نمی‌کردند کشور به اینجا نمی‌رسید.

 

فرماندار رشت به برگزاری سه یادواره شهدای والا مقام در سطح بخشداری‌های تابعه در ایام الله دهه فجر اشاره کرد، افزود: حضور حماسی مردم در مراسم و یادواره‌های شهدا نشان دهنده روحیه اعتقادی و معنوی حاکم در جامعه است.

 

امام پناهی با تاکید بر برگزاری باشکوه، مردمی و متفاوت یادواره شهدای شهرستان رشت، اضافه کرد: حضور مردم در عرصه‌های گوناگون، هر بار پیروزی مجدد انقلاب را رقم می‌زند که در نوع خود مثال زدنی است.

 

وی با اشاره به یاوه گویی های دشمنان و رسانه‌های معاند علیه نظام اسلامی، ادامه داد: حضور معنادار و حماسی مردم در یادواره‌های شهدا پاسخ کوبنده‌ای به سکوت مرگبار رسانه‌های خارجی در برابر دستاوردهای ایران اسلامی و پاسداشت خون شهیدان است.

 

فرماندار رشت، امنیت، توسعه و پیشرفت‌های امروز را مدیون ایثارگری‌های شهدا دانست و بیان کرد: دستاوردهای نطام اسلامی درگرو جانفشانی‌های شهدا تحقق یافته است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار