کد خبر : 8659
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1395- 08: 10

دسته گل جدید دولت بی تدبیر

دسته گل جدید دولت بی تدبیر

یادش به خیر نوجوان ۱۶ساله اسیر که زن خبرنگار را در سرزمین دشمن وادار به حجاب کرد و بعد اجازه مصاحبه داد! شما چه کرده اید؟

باز هم بی فکری و بی منطقی تان را در معرض دید عموم قرار دادید؟ شاید امضا همه بهانه باشد ؟ چون تا جایی که تاریخ دقیق را مرور میکنیم میرسیم به شب چهلم پدر بزرگ فتنه !! میدانید که چه کسی را میگویم همان یار دیرین امام که از بد روزگار در استخر فرح جان داد .با هیچ عقلی سازگار نیست جناب نوبخت برای دفاع از حقوق های نجومی در تریبون انقلاب بگویید اینها ذخایر نظام و انقلابند ! آخر آدم جاهل کدام ذخایر؟ بیخود خودتان را با زور نچسبانید به انقلاب، کی و کجا مراسم انقلابیون مختلط و برهنه بوده ؟ نمیدانم شاید مدل مراسمات شما اینچنین باشد ؟!

یادش به خیر نوجوان ۱۶ساله اسیر که زن خبرنگار را در سرزمین دشمن وادار به حجاب کرد و بعد اجازه مصاحبه داد! شما چه کرده اید ای به ظاهر ذخایر انقلاب اما در پس پرده باید گفت ذخایر رژیم منحوس پهلوی . رسوا شدن بس است به والله خودتان دارید برای نابودیتان زحمت میکشید و ملت همیشه در صحنه نشسته اند پای سریال هر روزه و هر شبه شما مثل همه سریال های بی محتوا و آبکی ایرانی اولش برایشان پر بود از هیجان و به به و چه چه های دروغین اما هر چه به آخر این سریال نزدیک میشوند خودشان حدس میزنند چه پیش می آید . مردم که بی سواد و بی شناسنامه نیستند اهل مطالعه و خبرگیری های دقیق هستند که باورش برایت سخت است . خب برای دور هم بودنتان میرفتید کاخ سعد آباد! بلکه هم یادی میکردید از بزرگ گروهتان این اوج بی انصافیست حتما ولنتاین هم داشتید.

چون این افسانه شوم غربی که دامن گیر ملت شده است برای همان اجنبی هاییست که شما مهمانشان بودید البته با پول ملت . راستی سوالی ذهن مرا درگیر کرده است . چه کنم حل این مسأله اینجا کمی گیج کننده است .حال سوال: خانم ابتکار هم تشریف به عمل آوردند؟ همانی که نجات سگ ذوق مرگشان کرد اما هوای اهواز را به روی مبارک شان نیاوردند . اصل مطلب سوال این است این مجلسی که شما بی خردان در آن قدم گذاشته اید جای پوشش زهرایی نبود لباس حضرت مادر حرمت دارد که هر کسی لایق آن نیست . لباس پیغمبر خوبی ها هم لیاقت میخواهد هر چند شمر و عمر و ابوبکر و یزید هم همین لباس را تن کردند . خب حتما روسری سبز سرتان بود در آن مجلس بهترین مکان برای انتخاب عروس بود تا آقا زاده شما از تنهایی در کشور غریبی که ترامپ عزیزدل شما همه را تیپا زد در بیاید.

به هر حال از ما گفتن بود. خود دانید . غیرت شما پیرمردان دولت یازدهم کجا بر باد رفت که پا در این منزلگاه گذاشتید واگذار تک تک شما جاهلان تاریخ به خون پاک شهیدان . اصلا شهیدان یادتان هست؟ نه مثل همان فتنه گری که میگفت عکس ها شاهد حرف های من است. عکس بیان گر نیست که نیست فتوشاپ هم کار را راحت کرده فقط عکس شهدا را دیدید برعکس عمل نکنید خیر نخواهید دید که بی شک ندیده اید. باشد رستگار شوید.

التماس دعای تفکر

مطهره مهدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار