کد خبر : 41169
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

دستگاه‌های اجرایی برخورد مناسبی با سرمایه‌گذار بخش خصوصی ندارند

دستگاه‌های اجرایی برخورد مناسبی با سرمایه‌گذار بخش خصوصی ندارند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۴ میلیون تن قیر جهت اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح کشور اختصاص پیدا کرد.

به گزارش گیلانستان سیدکاظم دلخوش حمایت از بخش خصوصی برای رونق تولید و اشتغال در کشور را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی برخورد درستی با سرمایه‌گذار بخش خصوصی ندارند و از آنان حمایت لازم جهت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف تولید و صنعت را به عمل نمی‌آورند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نوع نگرش‌ها بر اساس مسائل محلی و حب و بغض‌ها در انتخاب نمایندگان مجلس پیش رفته است عنوان کرد: این مسئله مشکلات زیادی را در کشور و در قوه مقننه به‌وجود می‌آورد بنابراین برای اصلاح و بازنگری در این روند انتخاب نمایندگان از سوی مردم باید از مجرای دقیق‌تری انجام شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی از فشل بودن بخش زیادی از مجلس فعلی و ضعیف‌تر شدن آن در مقایسه با دوره‌ها و سنوات گذشته سخن گفت و ابراز داشت: در حال حاضر مجلس عاری از یک بدنه کارشناسی و تیم تخصصی منسجم برای پیشبرد فعالیت‌های ذاتی خود و پیگیری امور مردم در سطح کلان است.

دلخوش دفاع خود برای تخصیص و تأمین 4 میلیون تن قیر جهت اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح کشور را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نمایندگان حاضر در خانه ملت نماینده کل مردم ایران هستند و وقتی مجلس به چنین طرح‌هایی رأی مثبت می‌دهد بدون شک عواید آن متوجه نه فقط یک استان بلکه کل کشور می‌شود.

وی مجلس فعلی را از ضعیف‌ترین مجالس کشور در مقایسه با سنوات قبل‌تر دانست و با تأکید بر اینکه هر چه جلوتر می‌رویم مجلس ضعیف‌تر می‌شود تصریح کرد: امیدواریم مردم در انتخاب‌های آینده خود دقت بیشتری داشته باشند زیرا مجلس به عنوان قوه مقننه و نظارت‌کننده بر حسن اجرای امور وظایف بسیار خطیری را بر عهده دارد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس به یکی از معضلات گیلان و تلاش‌های خود برای حل آن نیز اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی حمایت خوب و درستی از سرمایه‌گذار بخش خصوصی ندارند به طوری‌که سرمایه‌گذاران کارآفرینی که به گیلان می‌آیند به دلیل سنگ‌اندازی‌ها از سرمایه‌گذاری در این استان منصرف می‌شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه وی سرمایه‌گذاران زیادی را جهت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال به گیلان آورده است اظهار داشت: کسی که قصد جذب سرمایه‌گذار داشته باشد مورد اتهام‌زنی و برخوردهای ناصحیح قرار می‌گیرد که به عقیده من این مسیر ناثواب تنها مسیر رشد و توسعه استان گیلان را مسدود می‌کند.

دلخوش پیگیری‌ها و رایزنی‌های گسترده خود برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بیکاری در حال حاضر به اصلی‌ترین مشکل حاد کشور و گیلان تبدیل شده است و برای رفع آن و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان باید با اصلاح نگرش‌ها و بازنگری در بروکراسی‌های اداری به سمت بخش خصوصی رفت.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار