کد خبر : 35045
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی:

دستگاه‌های اجرایی گیلان ۶۷ درصد اعتبارات ملی را جذب کردند

دستگاه‌های اجرایی گیلان ۶۷ درصد اعتبارات ملی را جذب کردند

محمدی با بیان اینکه در سال جاری، هزار و ۴۱ میلیارد تومان اعتبارات ملی جذب شد گفت: دستگاه‌های اجرایی استان توانستند ۶۷ درصد اعتبارات ملی را جذب کنند.

«کیوان محمدی» امروز(دوشنبه، ۲۷ اسفند) در شورای برنامه ریزی استان در استانداری گیلان با بیان اینکه اسفند ۹۷ اسفندی تاریخی به لحاظ پیوستن به خط ریلی بعد از سال‌ها انتظار است گفت: این رویداد نقش ارزنده‌ایی در توسعه استان ایفا خواهد کرد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان ادامه داد: توسعه استان مرهون آرامش، اتحاد و انسجام دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه اختلاف‌نظر بر سر برخی مباحث کارشناسانه بوده و به معنای تعارض نیست تصریح کرد: باید دستگاه‌ها انسجام کامل در اجرای پروژه‌ها و تخصیص منابع داشته باشند.

 

محمدی با ارائه گزارش در خصوص جذب منابع و وجوه متمرکز ملی افزود: ۵۰ دستگاه مشمول بودجه متمرکز در استان شناسایی که در نهایت اطلاعات ۴۲ دستگاه ثبت شد.

وی با بیان اینکه از مجموع ۲ هزار و ۸۸ میلیارد تومان رقم تملک دارایی۳۴۴ میلیارد تومان تخصیص استانی داشتیم اذعان کرد: در سال ۹۷ هزار و ۴۱ میلیارد تومان جذب که سهم منابع ملی ۶۷ درصد و استانی ۲۳ درصد است.

محمدی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان توانستند ۶۷ درصد اعتبارات ملی را جذب کنند.

 

«شراره کاووسی» نیز در این جلسه با اشاره به واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی با توجه به تبصره ۱۹گفت: طبق این تبصره تمهیداتی برای مشارکت بخش خصوصی و عمومی فراهم تا حمابت‌هایی جهت تامین مالی پروژه‌ها انجام شود.
مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی طرح‌های توسعه راهبردی استان گیلان ادامه داد: کلیه طرح‌های و پروژه‌های جدید، نیمه‌تمام، تکمیل‌شده و در حال بهره‌برداری استان که ۱۳ دستگاه را شامل می‌شود در این طرح قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه ۶۲ پروژه به عنوان پروژه پیشنهادی جهت واگذاری احصا شد افزود: از این تعداد ۱۲ پروژه تکمیل شده، هشت پروژه جدید، ۴۲ پروژه نیمه‌تمام و ۲۲ پروژه نیمه‌تمام دارای گزارش توجیهی است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار