کد خبر : 25520
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397- 01: 14

دستگاه قضایی در حوزه بهداشت و تامین ارزاق مردم در ماه رمضان با هیچ کس شوخی ندارد

دستگاه قضایی در حوزه بهداشت و تامین ارزاق مردم در ماه رمضان با هیچ کس شوخی ندارد

معاون دادستان مرکز استان گیلان با بیان اینکه دستگاه قضایی در حوزه بهداشت و تامین ارزاق مردم در ماه رمضان با هیچ کس شوخی ندارد گفت: دستگاه قضایی گیلان در ماه رمضان به‌شدت با سودجویان برخورد می‌کند.

به گزارش گیلانستان، علی‌اصغر حیدرنژاد در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رشت در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: مسائل ماه مبارک رمضان باید با جدیت پیگیری شود.

معاون دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به اقدامات دولت آمریکا و خروج این کشور از برجام عنوان داشت: این اقدام ترامپ بر بازار تاثیر گذاشته و لازم است با حساسیت و هوشیاری بیشتری بازار را رصد کرد.

حیدرنژاد با تاکید بر اینکه تامین ارزاق عمومی مردم در ماه رمضان شوخی‌بردار نیست خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورها رأفت صاحبان واحدهای صنفی در ماه رمضان بیشتر می‌شود اما در کشور ما فضا برای سودجویی ایجاد می‌شود.

وی با اعلام اینکه مسئولان شهرستان رشت باید شرایط بازار را به‌صورت تمام وقت پایش کنند اظهار داشت: دستگاه قضایی در حوزه بهداشت و تامین ارزاق مردم در ماه رمضان با هیچ کس شوخی ندارد.

معاون دادستان مرکز استان گیلان با اعلام اینکه دستگاه قضایی استان به صورت شبانه‌روزی آمادگی همکاری با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی را دارد افزود: در صورت لزوم مسئولان دستگاه قضایی استان در گشت‌های میدانی حضور پیدا می‌کنند.

حیدرنژاد با بیان اینکه دستگاه قضایی گیلان در ماه رمضان به‌شدت با سودجویان برخورد می‌کند خاطرنشان کرد: تمام دستگا‌ه‌های حاکمیتی در راستای تامین اقلام مورد نیاز مردم و همچنین تضمین سلامت آن‌ها در ماه رمضان باید با هم همکاری کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار