کد خبر : 34529
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اسفند 1397- 47: 16

رئیس شورای قضایی گیلان:

دستگاه قضایی در راستای پیشرفت استان از هیچ کوششی فروگذار نیست

دستگاه قضایی در راستای پیشرفت استان از هیچ کوششی فروگذار نیست

رئیس شورای قضایی گیلان گفت: دستگاه قضایی در راستای توسعه و پیشرفت استان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش گیلانستان احمد سیاوش‌پور در آخرین نشست شورای قضایی استان در سال ۹۷ با بیان اینکه قوه قضائیه ضمن پایبندی به قوانین با تعامل با سایر دستگاه‌ها در انجام رسالت و ماموریت خطیر خود موفق بوده است اظهار کرد: مدیران و مسئولان دستگاه قضایی در استان با توانمندی و درایت و اعمال نظارت‌های هوشمندانه در مسیر تحقق و اجرای عدالت عملکرد مطلوبی داشته‌اند.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و اعمال فشارها و تحریم‌ها خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در راستای توسعه و پیشرفت، جذب سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت‌های استان در پیشبرد امور و بهبود معیشت مردم و در تعامل با سایر نهادها از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

رئیس شورای قضایی استان کار و تلاش صادقانه و مضاعف را از انتظارات و مطالبات به حق مردم از مسئولان ذکر کرد و به مسئولان قضایی استان توصیه کرد تا در سال آینده با نیت خدمت و روحیه جهادی در انجام تکلیف و مسئولیت خود مستحکم‌تر گام بردارند .

وی ابلاغ دستورالعمل حقوق عامه از سوی ریاست قوه قضائیه در سال ۹۷ را امری مهم و اساسی دانست و افزود: شاخص‌های حقوق عامه و آنچه در راستای حفظ و صیانت از بیت المال ضروری به نظر می‌رسد در این دستورالعمل به دادستان‌ها و روسای سازمان‌های تابعه ابلاغ شده است و انتظار می‌رود بیش از پیش به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار