کد خبر : 6012
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1395- 29: 10

دستگاه های اطلاعاتی امنیتی حق ندارند مجوز اجتماعات و جشن ها را لغو کنند!!!

دستگاه های اطلاعاتی امنیتی حق ندارند مجوز اجتماعات و جشن ها را لغو کنند!!!

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان گفت: دستگاه های اطلاعاتی امنیتی حق ندارند وقتی یک جایی مجوز اجتماع صادر شده باشد لغوش کنند. سالن جشن و… پروانه داده می شود، مگر این ها طرف قضیه هستند این ها ایجاد شده اند که امنیت ایجاد کنند.

به گزارش گیلانستان، علی اکبر پور اوزان در جمع مدیران مدارس، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و روسای ادارات بخش سنگر که در در سالن آموزش و پرورش این بخش برگزار شد، با بیان اینکه قیمت کالاها و اجناس برخلاف دولت گذشته، در این دولت به ثبات خوبی رسیده است، اظهار کرد: یکی از دوستان سپاهی من را دیده است که من همیشه با خانمم مشکل دارم، من می گویم وسایل بگیریم یخچال را پر کنیم اما خانمم می گوید که در این دولت نیاز به این کار نیست در دولت قبلی می بایست وسایل می گرفتیم.

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان با بیان اینکه دولت قبل دولتی جنگجو بود که با همه سر جنگ داشته است و هیچ ارتباطی با کشور وجود نداشت، گفت: این دولت با تدبیر امید و مذاکره این مشکل را حل کرده است و ایران را هم اکنون دولتی معتدل می شناسند.

وی با تاکید بر اینکه دولت با برجام و مذاکره مسائل خود را حل کرده است، افزود:  حق هر دولت است که بر روی کار می آید افرادی که مسئولین هستند را عوض کند، ما مثل دولت قبل که همه مدیران را عوض کرد ما این کار را نکردیم. قطعا مدیران بخش سنگر به روحانی رای دادند و می دهند.

پور اوزان همچنین خاطرنشان کرد: دستگاه های اطلاعاتی امنیتی حق ندارند وقتی یک جایی مجوز اجتماع صادر شده باشد لغوش کنند. سالن جشن و… پروانه داده می شود، مگر این ها طرف قضیه هستند این ها ایجاد شده اند که امنیت ایجاد کنند آگاهی ایجاد بکنند و دستگاههای ما متولی اسلامی و فرهنگی این کشور هستند آنها متولی این کار هستند.

 مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان در ادامه ابراز نمود: قاضی محترم حق ندارد چنین کاری بکند وقتی ارشاد مجوزش را داده باشد. دستگاه امنیتی، انتظامی و قضایی معترض به اداره ارشاد بشود چرا این کار را کردی.

وی با بیان اینکه در این مملکت عزیزان دو طایفه هستند که نمی توانند یک کلام از رهبر معظم جلو یا عقب بزنند، تصریح کرد: این افراد نظامیان و اطلاعاتی ها می باشند. بدون تعارف این ها تابع ولی فقیه هستند که جرات نداشته باشند یک قدم جلو و یک قدم عقب بیایند. مر ولایت و دستور ولایت را باید عمل بکنند.

پور اوزان ادامه داد: اما همه مردم چی؟ اتفاقا برعکس همه وقتی تابع ولایت هستند که علم ، آگاهی بصیرت و پاداشی برای خودشان در نظر بگیرند. خوفی از اینکه حرفی بزنند و مخالف رهبری باشد نداشته باشند. زبانشان باز باشد برای بیان دیدگاه خودشان نکنتی نداشته باشند. ترسی از منویات خودشان نداشته باشند.

وی با بیان اینکه آنها که در مقام حاکمیت هستند نمی توانند غیر از این عمل بکنند، گفت: بخاطر نمایندگی رهبری، بسیج ، سپاه ، دستگاه های اطلاعاتی نمی توانند از این موضوع خودشان را خارج کنند و توجیه داشته باشند.

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان با بیان اینکه ما به نماز جمعه می رویم که هر هفته بهترین نصیحت ها را بشنویم، اذعان داشت: نه اینکه نماز جمعه بشود خدای نکرده مجرای یک جریان سیاسی، در این دیگر شان امام جمعه رعایت نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار