کد خبر : 45445
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398- 36: 17

فرمانده انتظامی گیلان:

دستگیری اراذل و اوباش در گیلان

دستگیری اراذل و اوباش در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۱۰ نفر از اراذل و اوباش با سوابق متعدد شرارت در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان سردار عزیزاله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح برخورد با اراذل و اوباش به مدت دو روز در سطح استان اجرا شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در اجرای این طرح، ۱۰ نفر از اراذل‌ و اوباش که با شرارت و درگیری برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر، سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۱۳ قبضه سلاح سرد و تعدادی اقلام ضد فرهنگی از دستگیر شدگان، گفت: متهمان که دارای سوابق متعدد شرارت و درگیری در سطح استان هستند با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردا ملکی با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، از عزم جدی پلیس برای برخورد با هرگونه نا امنی و شرارت در سطح جامعه خبر داد و تصریح کرد: ۷۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز در اجرای این طرح توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از همکاری خوب شهروندان و حمایت دستگاه قضائی در اجرای این طرح قدردانی کرد و گفت: تعامل و حمایت دستگاه قضائی از پلیس، نقش مؤثری در ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس آن در جامعه دارد.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار