کد خبر : 62382
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399- 29: 15

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا:

دستگیری باند ۵ نفره سارقین حرفه‌ای

دستگیری باند ۵ نفره سارقین حرفه‌ای

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به کنترل و کشف وسایط نقلیه سرقت شده در شهرستان گفت: باند پنج‌نفره از سارقین حرفه‌ای خودرو موسوم به سند نمره کار خودروهای مسروقه دستگیر شدند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ رضا کوهستانی با اشاره به مشکوک شدن مأموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید در حال تردد در شهرستان اظهار کرد: در راستای کنترل و کشف وسایل نقلیه سرقت شده خودرو مشکوک پراید متوقف شد و پس از بررسی‌های لازم توسط پلیس آگاهی استان مشخص شد این وسیله نقلیه سند نمره است.

وی با اذعان به اینکه در تحقیقات مأموران آگاهی فرد ۴۰ ساله به سند نمره کردن و سرقت وسایل نقلیه به همراه هم‌دستشان اعتراف کرد، افزود: در تحقیقات به‌دست‌آمده سه فقره سرقت و سند نمره شدن یک دستگاه خودرو پراید و دو دستگاه خودرو پیکان وانت توسط این گروه سارقان مستند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه در ادامه شناسایی محل نگهداری خودرو‌های مسروقه، توسط اعضا این باند متبحر افزود: تعداد سه ضایعات فروشی که وسایل اوراقی خودرو‌های مسروقه را خریداری می‌کردند نیز دستگیر شدند.

کوهستانی با اشاره به خبر شناسایی و دستگیری یکی دیگر از مجرمان ۳۵ ساله در زمینه سرقت خودرو و فروش آن‌ها به شیوه سند نمره کردن، گفت: سه متهم، دیگر با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تا در ادامه تحقیقات تکمیلی خودروهای مسروقه با شناسایی صاحبان آن‌ها، برابر روال قانونی به مالباختگان بازگردانده شود.

رئیس پلیس صومعه‌سرا با تأکید بر لزوم حفظ هوشیاری شهروندان در پیشگیری از وقوع انواع سرقت خودرو بیان کرد: لازم است مردم برای پیشگیری از سرقت نکاتی را رعایت کنند که ازجمله آن‌ها می‌توان به استفاده از تجهیزات بازدارنده نظیر دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال اشاره کرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار