کد خبر : 3847
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1395- 31: 21

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل و مغازه ها در شهرستان رودسر

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل و مغازه ها در شهرستان رودسر

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل و مغازه‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش در گیلان، سرهنگ پاسدار رمضانعلی پورقاسم اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان موفق شدند دو سارق حرفه‌ای که مدتی است در این شهرستان مبادرت به سرقت از منازل و مغازه می‌کردند را طی عملیاتی پلیسی در بخش چابکسر دستگیر کنند‌.

وی گفت: از این سارقان که بومی استان گیلان هستند مقادیر زیادی اموال سرقتی منازل و مغازه‌ها کشف و ضبط شد که ارزش ریالی اموال مکشوفه حدود یک میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر بیان کرد: از مدتی قبل سرقت‌های مکرر از مغازه و منازل شهروندان شهرستان رودسر موجی از نگرانی را در بین مردم و به‌ویژه مالباختگان ایجاد کرده بود که طی تحقیقات به‌عمل آمده از سوی پلیس، سارقان که با یک دستگاه خودروی سمند با شماره جعلی و تابلوی آژانس مبادرت به سرقت می‌کردند شناسایی و در حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: بخشی از اموال مکشوفه از سارقان در منزل یکی از آنان در رشت کشف شد و تحقیقات در این زمینه جهت بررسی جوانب سرقت همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه سارقان بیشترین سرقتشان در منازل و مغازه‌های بوده که از نظر حفاظتی و نصب دزدگیر بسیار ضعیف بود، به مردم توصیه کرد ضمن رعایت نکات حفاظتی، هرگونه حرکات مشکوک در محل زندگی و مغازه خود را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار