کد خبر : 7538
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۸:۰۷

دستگیری عامل اغفال جوان گیلانی در تلگرام

دستگیری عامل اغفال جوان گیلانی در تلگرام

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری عامل اغفال خانم جوان 31 ساله گیلانی در تلگرام خبر داد.

به گزارش گیلانستان، ایرج محمدخانی در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت مبنی بر اغفال وی از طریق تلگرام اظهار کرد: پلیس فتا موضوع مذکور را پیگیری کرده است.

وی به شناسایی عامل اغفال خانم جوان گیلانی در تلگرام اشاره کرد و افزود: فرد مذکور با تحقیقات فنی و پلیسی دستگیر شده است.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه متهم با توجه به مستندات دیجیتالی کشف شده به بزه انتسابی خود اعتراف کرده است، تصریح کرد: متهم مذکور ابتدا از طریق تلگرام اعتماد طرف مقابل را جلب کرد و پس از آن با دادن وعده ازدواج به عکس‌های خصوصی او دست پیدا کرده است.

محمدخانی به معرفی متهم مذکور به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به منظور سیر مراحل قانونی اشاره کرد و گفت: متهم با صدور قرار 800 میلیون ریالی روانه زندان شده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه جایگزین‌های خوبی برای انواع رسانه‌های اجتماعی توسط جوانان خوش‌فکر کشور طراحی و اجرا شده است، بیان کرد: رسانه‌های اجتماعی مذکور نیاز کاربران را به‌خوبی برطرف می‌کند ضمن اینکه کاربران از امنیت و سلامت اخلاقی در این شبکه‌ها برخوردار می‌شوند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی گیلان بر انتخاب پیام‌رسان‌های موبایلی شرکت‌های بیگانه و استفاده از خدمات آنها در راستای امنیت اطلاعات شخصی تأکید کرد و یادآور شد: شهروندان در اعتماد و دوستی در فضای مجازی وسواس داشته باشند.

محمدخانی متذکر شد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسانه‌های موبایلی مراتب را به پلیس فتا اطلاع دهند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار