کد خبر : 65958
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان:

دستگیری عامل عربده‌کشی و قمه‌کشی میدان زرجوب رشت

دستگیری عامل عربده‌کشی و قمه‌کشی میدان زرجوب رشت

جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل شرارت و درگیری میدان زرجوب شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین حسن‌پور در جمع خبرنگاران اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام و اظهار کرد: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام را به آنها نخواهد داد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی اعلام شکایت فردی در خصوص عربده‌کشی و قمه‌کشی توام با تخریب خودرو و ضرب و جرح و درگیری و اخلال در نظم عمومی توسط اراذل و اوباش در میدان زرجوب شهرستان رشت، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: با تحقیقات صورت گرفته و اقدامات فنی پلیس، متهم این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی از تشکیل پرونده و معرفی متهم ۲۸ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: علت درگیری اختلافات شخصی بوده است. متهم چندین فقره سابقه شرارت، قدرت‌نمایی با قمه و اخلال در نظم عمومی را در پرونده خود دارد.

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار