کد خبر : 83355
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401- 55: 18

فرمانده انتظامي لاهیجان خبرداد:

دستگیری و احضار ۲۹ نفر از ارازل و اوباش در لاهیجان

دستگیری و احضار ۲۹ نفر از ارازل و اوباش در لاهیجان

محمدی نسب گفت: در راستای طرح مقابله با ارازل و اوباش، ۱۴ نفر از این افراد شرور دستگیر و ۱۵ نفر از آنها به پلیس امنیت احضار شدند.

به گزارش گیلانستان، حمید محمدی‌نسب امروز(یکشنبه، ۲۹ آبان) در جمع خبرنگاران ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه اظهار داشت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

 

 

فرمانده انتظامی لاهیجان افزود: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و تقویت احساس آرامش شهروندان طرح ۲ روزه برخورد با اراذل و اوباش در شهرستان لاهیجان اجرا و شناسایی و کنترل این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

 

وی گفت: در این طرح ۱۴ نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای شهروندان می شدند، دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: ۱۵ نفر از ارازل و اوباش شناسنامه دار و نوظهور نیز شناسایی و به پلیس امنیت احضار و از آنها در خصوص عدم ارتکاب اعمال خشن خلاف قانون و ناهنجاری اجتماعی تعهد اخذ شد.

 

 

محمدی‌نسب در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه و بدون اغماض مجموعه انتظامی با اراذل و اوباش، خاطرنشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش از خواسته‌های مردم و یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار