کد خبر : 89094
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

دستگیری ۱۷ نفر از برهم زنندگان امنیت عمومی در چهارشنبه آخر سال

دستگیری ۱۷ نفر از برهم زنندگان امنیت عمومی در چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به مصدومیت ۱۳۰ نفر از شهروندان در حوادث چهارشنبه آخر سال از دستگیری ۱۷ نفر از برهم زنندگان امنیت عمومی در این استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزاله ملکی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از همکاری و همراهی مردم گیلان با پلیس در تأمین امنیت چهارشنبه آخر سال قدردانی کرد و گفت: شب گذشته ۱۷ نفر از مخلان نظم و امنیت برای شهروندان گیلانی توسط پلیس دستگیر شدند.

 

وی ضمن ابراز رضایت از وضعیت امنیتی گیلان در چهارشنبه آخر سال، افزود: امنیت اجتماعی یکی از اصلی‌ترین نیازهای جوامع بشری در توسعه، پیشرفت و سلامت اجتماعی است.

 

سردار ملکی با بیان اینکه نقش شهروندان در تثبیت امنیت و تحقق جامعه مردم محور بسیار تأثیرگذار است، ادامه داد: با تدابیر و تمهیدات صورت گرفته توسط پلیس و سایر دستگاه‌های مربوطه چهارشنبه سوری امسال بدون مشکل حاد سپری شد.

 

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس از مردم و برای مردم است، اضافه کرد: تحت هیچ شرایط اجازه ایجاد ناامنی و مزاحمت برای شهروندان را به افراد مخل نظم و امنیت نمی‌دهد.

 

سردار ملکی با اشاره به کشف بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه تصریح کرد: در این راستا ۳۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

وی از مجروحیت ۱۳۰ گیلانی بر اثر آتش بازی‌های شب چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند، اضافه کرد: ۲ نفر توسط عوامل اورژانس در محل مداوا و ۱۲۸ نفر نیز برای روند درمان در بیمارستان بستری شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار