کد خبر : 49676
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1399- 26: 11

بسته اخبار حوادث گیلان؛

دستگیری ۷ سارق در ۴ شهر گیلان/ کشف ۴۰ هزار قطعه جوجه فاقد مجوز در آستارا

دستگیری ۷ سارق در ۴ شهر گیلان/ کشف ۴۰ هزار قطعه جوجه فاقد مجوز در آستارا

مهم‌ترین حوادث گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گیلانستان مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۲۰ فروردین ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سارقان قطعات داخل خودرو با ۱۲ فقره سرقت در صومعه‌سرا

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری سارقان حرفه‌ای قطعات داخل خودرو با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او با بیان اینکه با تحقیقات پلیسی، دو مالخر ۵۵ و ۴۲ ساله در این پرونده‌ها شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته به ۱۲ فقره خرید و فروش لوازم و قطعات خودروی سرقتی در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با اشاره به دستگیری ۳ سارق ۴۸، ۴۳ و ۳۰ ساله در این پرونده اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری از لوازم و قطعات خودرو شامل کپسول گاز، ضبط و باند خودرو، رینگ و لاستیک کشف شد.

سرهنگ کوهستانی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و دولتی در فومن

سرهنگ عباس حقیقی‌نیا، سرپرست فرماندهی انتظامی فومن گفت: سارقان اماکن خصوصی و دولتی با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان فومن، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی فومن اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و تعقیب سرنخ‌ها دو متهم این پرونده‌ها و مخفیگاه آن‌ها را شناسایی کردند.

سرهنگ حقیقی‌نیا با اشاره به با هماهنگی مقام قضایی ماموران آگاهی به محل مورد نظر اعزام شده و متهمان را دستگیر کردند، گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان فومن اعتراف کردند.

او با بیان اینکه سارقان ۲۶ و ۳۵ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق سیم برق با ۱۶ فقره سرقت در بندرانزلی

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری سارق سیم‌های برق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در بندرانزلی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و تحقیقات میدانی، متهم این پرونده‌ها را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی با بیان اینکه از محل دستگیری سارق ۱۴۰ متر سیم برق کشف شد، اظهار داشت: سارق دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۶ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ جوانمردی همچنین شناسایی و دستگیری مالخر این پرونده خبر داد و تصریح کرد: سارق ۳۷ ساله و مالخر ۵۱ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

او از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارق منازل تالش دستگیر شد

سرهنگ حسین جمال‌دار، فرمانده انتظامی تالش گفت: یک سارق منازل مسکونی با ۵ فقره سرقت دراین شهرستان دستگیر شده است.

او با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل مسکونی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: در تحقیقات تکمیلی و با انجام اقدامات تخصصی و بررسی برخی فعالیت‌های متهمان سابقه‌دار، ماموران به سرنخ‌هایی از سارق این پرونده و محل اختفاء این فرد دست یافتند.

فرمانده انتظامی تالش اظهار داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس، سارق را تحت نظر قرار داده و پس از کسب مجوز قضایی در یک عملیات غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

سرهنگ جمال‌دار با بیان اینکه متهم ۳۰ ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضای معرفی شده است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

۴۰ هزار قطعه جوجه فاقد مجوز در آستارا کشف شد

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا از کشف ۴۰ هزار قطعه جوجه زنده فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

او افزود: ماموران ایست و بازرسی سه راه قلعه حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودروی باری کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آستارا اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متوقف شده ۴۰ هزار قطعه جوجه گوشتی زنده فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ نمازی با بیان اینکه کارشناسان ارزش جوجه‌های کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این راستا متهم ۴۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه فرآورده‌های خام دامی و طیور قابلیت انتقال هرگونه بیماری را دارند باید با مجوز قرنطینه مورد تایید اداره دامپزشکی و با خودرو‌های مخصوص حمل شوند در غیر این صورت جزء محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار