کد خبر : 3753
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فروردین 1395- 11: 10

دستگیری ۹ عامل درگیری خیابان «شیک» رشت

دستگیری ۹ عامل درگیری خیابان «شیک» رشت

رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان گيلان از دستگيري عاملان درگيري خيابان شيك شهر رشت خبر داد.

به گزارش درگیلان، سرهنگ سید رسول صمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی  ضرب و شتم دست فروشان بازار، ایجاد رعب و وحشت، عربده کشی و فحاشی تعداد ۹ نفر از اراذل و اوباش در شب چهارشنبه آخرسال که در خیابان شیک رشت انجام و متهمان  از محل متواری شده بودند دستگیری این افراد در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ صمدی افزود:ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسائی و دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش فراری شدند.

صمدی تصریح کرد:با بازجویی از اراذل و اوباش دستگیر شده محل اختفای ۶ نفردیگر  نیز مشخص و در یک عملیات ضربتی همه آنان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اراذل و اوباش دستگیر شده پس تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی و از آنجا روانه زندان شدند، تاکید کرد: توجه و پیگیری جدی به خواسته ها و مطالبات مردم مورد تاکید خدمتگزاران آنان در مجموعه نیروی انتظامی خصوصاً پلیس امنیت عمومی می باشد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی گیلان در پایان ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی با اقتدار برخورد می کند و اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار