کد خبر : 1156
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

دست دادن با اوباما افتخاری برای ما نمی باشد/ آمریکا عددی نیست

دست دادن با اوباما افتخاری برای ما نمی باشد/ آمریکا عددی نیست

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: دست دادن با اوباما برای ما افتخاری نیست و ما آمریکا را عدد و رقمی نمی بینیم که دست دادن رئیس جمهور این کشور با وزیر امور خارجه ما برای ما عزت آور باشد.

به گزارش درگیلان؛ صفر نعیمی درباره دست دادن جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با رییس جمهور آمریکا اظهار داشت: اگر رئیس جمهور ما با وزیر امور خارجه آمریکا دست می داد، برای ما ذلت و خفت بود و فرقی نمی کرد که وزیر آمریکا و یا رئیس جمهور ما دست دراز کرده باشد.

وی افزود: حال که اوباما رئیس جمهور آمریکا با وزیر خارجه ما دست داده است برای ما ذلت و خفت محسوب نمی شود اما افتخاری هم برای ما نیست چرا که ما ارتباط با آمریکا را به عنوان یک کشور مستکبر افتخار نمی دانیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در این ارتباط با ما در سطح وزیر و آمریکا در سطح رییس جمهور بوده است گفت: باید توجه داشت اگر ذلتی هم باشد، این ذلت برای آمریکاست نه برای ما.

نعیمی رز ضمن بیان خوی استکباری آمریکا اظهار کرد: ما آمریکا را عدد و رقمی نمی بینیم که دست دادن رئیس جمهور این کشور با وزیر امور خارجه ما برای ما عزت آور باشد.

وی در پاسخ به اینکه رأی شما درباره استیضاح وزیر امور خارجه چیست گفت: من مخالف استیضاح وزیر امور خارجه هستم و دلیل مخالفت من هم این است که دست دادن با رییس جمهور آمریکا هر چند برای ما افتخاری نیست اما مایه ذلت هم نیست بلکه خفت و ذلت در این رابطه برای آمریکاست./ماسال نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار