کد خبر : 30204
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

دست کادر فنی در انتخاب مهره‌ها خالی است/ ارتفاع مهم‌ترین مشکل سپیدرود در تبریز

دست کادر فنی در انتخاب مهره‌ها خالی است/ ارتفاع مهم‌ترین مشکل سپیدرود در تبریز

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه از تبریز با دست‌پر برمی‌گردیم گفت: مهم‌ترین مشکل سپیدرود در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز تفاوت ارتفاع و شرایط جوی است.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا مهدوی در گفت‌وگویی با اشاره به‌ تساوی سپیدرود رشت مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: ذوب‌آهن را به‌خوبی آنالیز کرده بودیم و کادر فنی نقاط ضعف و قوت این تیم را گوشزد کرده و می‌دانستیم که حریف بازیکنان سرعتی خوبی دارد ولی نیمه نخست بازی ضعیفی به نمایش گذاشتیم و نتوانستیم خواسته‌های کادر فنی را برآورده کنیم.

وی با اذعان به اینکه توصیه‌های فنی کریمی بین دونیمه راهگشا بود افزود: با صحبت‌هایی که علی کریمی بین دونیمه انجام داد و نکات فنی را به بازیکنان منتقل کرد توانستیم در نیمه دوم سوار بر بازی شویم و موقعیت‌های خوبی خلق کنیم که طرفی از آن‌ها نبستیم.

کاپیتان سپیدرود با اشاره به عدم توفیق در گل‌زنی مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: پس از دفع ناقص گلر حریف، با ضربه سر انتهای دروازه ذوب‌آهن را نشانه گرفتم که فخرالدینی با جایگیری مناسب توپ را دفع کرد و پس از برخورد به دیرک افقی ره به‌جایی نبرد.

مهدوی با بیان اینکه سپیدرود در فاز تهاجمی از شرایط ایده آل فاصله دارد بیان کرد: با تمرینات خوبی که کادر فنی در هفته‌های اخیر انجام داده است در فاز تدافعی به ثبات خوبی رسیده‌ایم و به هدف اول‌مان که گل نخوردن است دست پیداکرده‌ایم ولی در فاز تهاجمی هنوز کارداریم.

وی با اذعان به اینکه دست کادر فنی خالی است تصریح کرد: سپیدرود از کمبود مهره رنج می‌برد ولی با همین بازیکنان باید تا نیم‌فصل ادامه دهیم و در نیم‌فصل نیاز به جذب بازیکنان خوب و مؤثر داریم، چند بازیکن سپیدرود نیز دچار مصدومیت هستند که با بازگشت این بازیکنان دست کادر فنی در انتخاب و چینش مهره‌ها بازتر می‌شود.

هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت استرس را یکی از عوامل عدم گل‌زنی سپیدرود دانست و افزود: در هفته‌های اخیر دچار بدشانسی شده‌ایم و در دو ضربه ایستگاهی گل دریافت کرده و نتیجه را واگذار کردیم، در سوی مقابل موقعیت‌های زیادی خلق نمی‌کنیم و به همین دلیل برای گل‌زنی دچار استرس می‌شویم که با تمرینات بیشتر این نقیصه برطرف می‌شود.

مهدوی با اشاره به اینکه برای جبران فاصله امتیازی و جدایی از قعر جدول نیاز به کسب امتیاز داریم گفت: سپیدرود ازنظر بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و مهم‌ترین مشکلمان در برابر تراکتور، شرایط جوی و تفاوت ارتفاع تبریز نسبت به رشت است.

وی با بیان اینکه با دست‌پر از تبریز بازخواهیم گشت بیان کرد: سپیدرود در تمامی بازی‌ها برای کسب پیروزی به میدان می‌رود و از هیچ حریفی واهمه ندارد ولی کسب تساوی برابر تراکتورسازی هم نتیجه خوبی است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار