کد خبر : 7927
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

دشمنان لحظه‌ای از توطئه علیه ایران اسلامی دست بر نمی‌دارند

دشمنان لحظه‌ای از توطئه علیه ایران اسلامی دست بر نمی‌دارند

فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان سپاه گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی لحظه‌ای از توطئه علیه ایران اسلامی دست بر نمی‌دارند.

به گزارش گیلانستان ،  سردار حسین مصطفی پور در مراسم یادواره شهید حجت‌الاسلام رضایی تنها روحانی شهید ترور شهرستان رودسر اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی لحظه‌ای از توطئه علیه ایران اسلامی دست برنمی‌دارند.

وی افزود: دشمنان در این راستا از همه امکانات و تجهیزات استفاده کرده و تلاش می‌کنند با توطئه‌های مختلف مشکلات متعددی را در جامعه به‌وجود آورند.

سردار مصطفی‌پور تصریح کرد: یکی از راه‌های توطئه دشمنان در کشورمان دو قطبی کردن جامعه و ایجاد اختلاف است و سعی می‌کنند تا با شکاف در میان مردم وحدت آنان را بر هم بزنند که ایجاد وحدت در مقابل این توطئه بهترین راه مقابله با آن است.

فرمانده تیپ مستقل میرزا کوچک خان گفت: اگر وحدت می‌خواهیم باید جامعه‌ای شکل گیرد که افراد از فردگرایی بیرون آمده و در جهت ساخت جامعه از بازی‌های سیاسی که ساخته دست دشمنان است بیرون بیابند.

وی هدف قیام امام حسین(ع) را مقابله با فساد و فحشا خواند و افزود: امام حسین(ع) در مقابل فساد و فحشا سکوت نکرد و هنر امام حسین(ع) این بود که در زمانی‌که می‌توانست در مقابل منکرات سکوت کند بی‌تفاوت نمانده و امر به معروف و نهی از منکر را در پیش گرفت و در این راه همه هستی خود را صرف کرد.

وی قیام امام خمینی(ره) را هم در راستای قیام امام حسین(ع) خواند و تصریح کرد: امام خمینی(ره) هم در مقابل ظلم ستمشاهی تمام زندگی خود را صرف مبارزه با ظلم و ستم کرد و با هدایت و راهنمایی مردم توسط او انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

سردار مصطفی‌پور شهادت شهید رضایی و دیگر شهدا را در راستای سیره زندگی امام حسین(ع) خواند و گفت: شهدا با تاسی از سیره زندگی امام حسین(ع) و اهل بیتش در این مسیر گام نهاده و سرانجام در این راه جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کردند.

وی با اشاره به لزوم بصیرت در جامعه گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا مردم در جامعه آنقدر سرگرم خود شوند تا افراد جامعه متوجه بروز مشکلات و آسیب‌ها نشوند و وقتی متوجه می‌شوند که کار از کار گذشته و در این زمان به اهداف شوم خود دست یابند که در این راستا تنها راه نجات، داشتن بصیرت است.

فرمانده تیپ مستقل میرزا کوچک خان افزود: اگر در تنگناها و مشکلاتی که دشمنان برای ما می‌سازند بصیرت لازم را نداشته باشیم بی‌تردید ما هم در صف کسانی قرار می‌گیریم که روزی در مقابل امام حسین(ع) ایستاده بودند زیرا آنها نیز از روی عدم بصیرت در مقابل امام زمانشان ایستادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار