کد خبر : 6955
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1395- 31: 14

دشمن‌ستیزی مردم ایران اسلامی بی‌نظیر است

دشمن‌ستیزی مردم ایران اسلامی بی‌نظیر است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن‌ستیزی مردم ما بی‌نظیر است و مردم ایران اسلامی این مسئله را در تاریخ ثابت کرده‌اند و همواره تو دهنی محکمی به ضدانقلاب ‌ها زده‌اند.

به گزارش گیلانستان ، سردار علی فضلی صبح امروز در یادواره ۱۶۶ شهید شهرستان آستارا با گرامیداشت یاد و نام شهدای حرمین شریفین و شهدای استان و شهدای شیعه و سنی آستارا اظهار داشت: باید تفاوت‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را در نظر بگیریم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام راحل بیش از ۵ دهه شرایط و بستر پیروزی انقلاب را فراهم کردند تا اینکه مردم به میدان آمادند گفت: انقلاب سه پایه دارد و آن سه پایه  قرآن، عترت و مردم است.

سردار فضلی اعلام کرد: ولایت‌فقیه که بعد از انبیا و اولیا جایش خالی بود امروز به‌عنوان مهم‌ترین رکن حکومت اسلامی است.

وی افزود: دشمن‌ستیزی مردم ما بی‌نظیر است و مردم ایران اسلامی این مسئله را در تاریخ ثابت کرده‌اند و همواره تو دهنی محکمی به ضدانقلاب‌ها زده‌اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سخت‌ترین شرایط برای هر کشوری تحمیل جنگ است افزود: استکبار و کشورهای غربی و برخی از سران عربی منطقه با تمام توان خود صدام ملعون را تجهیز کردند.

سردار فضلی با تاکید بر اینکه ملت غیور ایران اسلامی با تمام جان و مال خود به مقابله با دشمنان اسلام و نظام به پا خواستند تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دفاع از اسلام و نظام نمره قبولی گرفتند.

وی با اشاره به حضور اتباع خارجی در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی افزود: زائران زیادی از همین مرز آستارا جهت حضور در این راهپیمایی وارد کشور شدند و تکریم و تحسین مردم آستارا از دوستداران اهل بیت(ع) خارج از کشور ستودنی است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دفاع مقدس الگویی برای مقاومت اسلامی شده است گفت: امروز سوریه و عراق یمن و غزه و لبنان از انقلاب اسلامی الگو گرفتند.

سردار فضلی با بیان فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد عملیات کربلای ۵ افزود: رهبر معظم انقلاب در مورد عملیات کربلای ۵ فرموده‌اند “شب‌های عملیات کربلای ۵، شب‌های قدر این انقلاب است”.

وی با اشاره به اینکه در عملیات کربلای ۴ شهدا و مجروحان زیادی را تقدیم انقلاب کردیم گفت: امام راحل پس از عدم دستاورد رزمندگان اسلام در کربلای ۴ فرمودند ما به جهت ادای دین و تکلیف به جبهه آماده‌ایم و شکست و پیروزی برای ما مهم نیست

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان پیروزی‌های تاریخی رزمندگان اسلام در عملیات‌های مختلف هشت سال دفاع مقدس بر لزوم تبیین و تشریح خاطرات و مفاهیم دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان تاکید کرد./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار