کد خبر : 12264
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396- 27: 15

دشمن با تهدید به جنگ می‌خواهد مردم را دچار اشتباه کند/ ۶ برنامه راهبردی دشمن برای اخلال در انتخابات

دشمن با تهدید به جنگ می‌خواهد مردم را دچار اشتباه کند/ ۶ برنامه راهبردی دشمن برای اخلال در انتخابات

وزیر سابق اطلاعات گفت: آمریکایی ها با این جمله همیشگی شان که گزینه نظامی روی میز است، مردم را تهدید می کنند و می خواهند کاری کنند مردم در پای صندوق های رای دچار اشتباه شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی صبح امروز به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه قدس گیلان ضمن تبریک ایام مبارک شعبانیه با اشاره به ویژگی های پاسداری اظهار کرد: مجموعه سپاه بر اساس ملاک و معیارهای دینی شکل گرفته و به وجود آمده است.
وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: برخی از مجموعه ها و گروه ها، اسلام را تکه تکه کرده و بخش هایی از اسلام را پذیرفتند و بخشهای دیگری را نپذیرفتند.
وی با اشاره به اینکه بحث التقاط فقط برای منافقین نیست، گفت: التقاط از زمان پیامبر(ص) بوده و حتی امروزه هم در کشور شاهد آن هستیم و از همین التقاط ضربات زیادی تاکنون خورده ایم.
حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه اسلام عین سیاست و سیاست عین دیانت است، افزود: اسلام همه نیازهای بشری را مورد توجه قرار داده است.
وزیر سابق اطلاعات اولین چیزی که یک فرد باید در مدیریت داشته باشد را سعه صدر دانست و گفت: عده ای از اعضای مجلس خبرگان رهبری روزی خدمت امام خمینی(ره) رسیدند و امام جمله ای به آنان فرمودند که “مواظب باشید این کتاب یا تسبیح باعث بیچارگی شما نشود”. بعضی از افراد آن زمان متوجه این جمله امام نشدند و تفسیرش را از آیت الله مظاهری پرسیدند.
وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه برخی ها آنچنان وابسته به پست و مقامشان می شوند که نمی توانند از آن جدا شوند، اظهار داشت: عده ای در کشور تا یک ذره جابجا شدند و مسئولیت هایشان عوض شد، جلوی انقلاب ایستادند.
حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه اسلام می فرماید آخرین چیزی که از دل مومن خارج می شود حب ریاست است، ابراز نمود: آن چیزی که در زندگی باید برای ما محور باشد امر و نهی الهی است. در ارتباطات سیاسی اجتماعی فرهنگی و … نباید خدا را فراموش کنیم.
وی با اشاره به اینکه رزمندگان در زمان جنگ وصیت نامه می نوشتند و همواره آماده مرگ و شهادت بودند، افزود: در مسائل مختلف کشور یادمان باشد که انجام تکلیف عین آینده نگری است و نباید تصور کنیم که انجام تکلیف به معنای در نظرنگرفتن آینده است.
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری بیان نمود: این انتخابات دارای حساسیت و اهمیت خاصی است و ۲ دسته بازیگر دارد که یکی بازیگر داخلی و دومی بازیگر خارجی می باشد.
حجت الاسلام مصلحی ادامه داد: بازیگرهای خارجی دو دسته اند؛ منطقه ای و فرامنطقه ای. منظور از منطقه ای یعنی منطقه دنیای اسلام؛ در این منطقه تکفیری‌ها و عده ای دیگر به شدت در بحث انتخابات مشغول به فعالیت هستند و سرمایه گذاری زیادی می کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان منطقه ای در این راه دلارهایشان را هزینه کرده اند، گفت: منافقین و سلطنت طلب ها با حمایت تکفیری هایی که عقبه شان صهیونیستها هستند، وارد میدان شده اند.
وی بازیگران فرامنطقه ای را هم، اتحادیه اروپا و آمریکا دانست و با بیان اینکه دشمن می خواهد مردم ایران را شرطی کند اذعان داشت: دشمن می خواهد کاری کند اگر چند بار چیزی که مردم خواستند رقم نخورد، آنان را به کف خیابان بیاورد.
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه استکبار سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای ایران در نظر گرفته است، گفت: دشمن از طریق نفوذ در بدنه نظام و حفظ جریان همسو دنبال هدف کوتاه مدت است.
حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه مشروعیت زدایی هدف میان مدت استکبار است، خاطرنشان کرد: دشمن در هدف بلند مدت می خواهد از انتخابات برای بر اندازی نظام استفاده کند.
وی با اشاره به اینکه برخی از مسئولین می گویند با اسلام نمی توان کشور را اداره کرد، بیان نمود: یکی از تاکتیک های استکبار، اخلال در انتخابات از طریق القای ناکارآمدی، القای ناتوانی گفتمان انقلاب در حل مشکلات، ایجاد جو رسانه ای مبنی بر نبودن فضای آزاد، زیر سوال بردن سلامت انتخابات، متهم کردن نهادهای حاکمیت به دخالت در انتخابات و ایجاد شبهه مهندسی انتخابات می باشد.
وزیر سابق اطلاعات تاکتیک بعدی دشمن مدیریت ابزار تحریم و گشایش اقتصادی برای جریان غرب گرا است، گفت: اگر ما تحریم هستیم، پس این ماشین های میلیاردی و گران قیمت چطور در این سه سال به ایران آمده است و در خیابانها به چشم می خورد. پس این خودروها از کجا می آید و پولش چطور جابجا می شود.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه این کالاهای قاچاق با کدام پول به ایران می آید، افزود: عده ای در داخل کشور همراه با دشمن می خواهند از تحریم ها به عنوان ابزاری برای مقابله با نظام استفاده کنند.
وی با بیان اینکه دشمن از طریق نفود جریانی می خواهد مردم و مسئولین را دچار اشتباه محاسباتی کند، ابراز نمود: آمریکایی ها با این جمله همیشگی شان که گزینه نظامی روی میز است، مردم را تهدید می کنند و می خواهند کاری کنند مردم در پای صندوق های رای دچار اشتباه شوند.
وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه عده ای در کشور به دنبال دو قطبی سازی جنگ و صلح هستند، اظهار داشت: با انسجام و هماهنگی بین نیروهای انقلابی مسیر انقلاب اسلامی استمرار و ادامه پیدا می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار