کد خبر : 15359
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷

دشمن برای تغییر نظام به‌‌وسیله عوامل داخلی تلاش می‌کند/برگزاری مراسم شهدای عملیات رمضان با حضور فرمانده هوافضا سپاه

دشمن برای تغییر نظام به‌‌وسیله عوامل داخلی تلاش می‌کند/برگزاری مراسم شهدای عملیات رمضان با حضور فرمانده هوافضا سپاه

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به دسیسه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گقت: دشمن برای تغییر نظام به‌‌وسیله عوامل داخلی تلاش می‌کند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار مجید دوهندو امروز در آئین افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین در سالن شهدا سپاه ناحیه مرکزی رشت، بابیان اینکه دشمنان دو نسخه برای کشور ما پیچیده‌اند اظهار کرد: گفته‌اند که در جمهوری اسلامی ما باید تغییر نظام بدهیم درحالی‌که این‌ها 38 سال در تلاش برای تغییر نظام هستند و هر کاری از دستشان برمی‌آمده نیز انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: مجلس سنای آمریکا با وقاحت تمام می‌گوید که تغییر نظام حتماً باید صورت بگیرد، بعد مسئولین فرهنگی ما خواب هستند و به پر و پای سپاه پیچیده‌اند.

وی با انتقاد از سخنان مطرح‌شده درباره سپاه  افزود: کار به‌جایی رسیده که  فرمانده کل سپاه بیایید بگوید که ما زخم‌زبان‌ها را در سینه خود می‌ریزیم و سردار سرافراز سپاه اسلام، سردار سلیمانی که دشمن بر او کرنش می‌کند در رابط با این مسائل می‌گوید که اگر می‌خواهید به من بدوبیراه بگویید مشکلی ندارد اما به سپاه چیزی نگویید چون سپاه یک‌نهاد است و ما من و امثال من نیست .

دوهندو بابیان اینکه دشمنان در حال طراحی نقشه برای پیاده کردن اهداف شوم خود هستند افزود: آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که تغییر نظام باید توسط آن‌هایی که با نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند در داخل صورت بگیرد و هر امکاناتی که نیاز دارند ازجمله پول و سلاح و … همه را در اختیارشان قرار بگیرد.

وی با انتقاد شدید از نحوه آموزش بعضی از موارد ازجمله آرایش، رقص و انواع اقسام آهنگ در برخی از مهدهای کودک‌ افزود: تربیت اسلامی و دینی باید از کودکی آغاز شود، شهدای ما از دوران کودکی با فرهنگ دینی و معارف اسلامی آشنا شده و آراسته به آداب و اخلاق اسلامی بودند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت یاد خاطره 96  شهید عملیات رمضان و شهدای آموزش نظامی در رشت بیان کرد:این مراسم با سخنرانی سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضا سپاه و مداحی سید مهدی میرداماد و با قرائت شعر صابر خراسانی  از ساعت 5 تا 7 عصر روز پنج‌شنبه 22 تیرماه  در گلزار شهدای شهر رشت برگزار می‌شود./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار