کد خبر : 83035
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آبان 1401- 52: 8

نماینده ولی فقیه در گیلان:

دشمن به دنبال ترویج ولنگاری و مایوس کردن ملت نسبت به آینده است

دشمن به دنبال ترویج ولنگاری و مایوس کردن ملت نسبت به آینده است

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف گفت: دشمن به دنبال ترویج ولنگاری، مأیوس کردن ملت نسبت به آینده و مسئولان و سیاه نمایی است.

به گزارش گیلانستان، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در نشست مشترک رؤسای دانشگاه ها و مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان که دقایقی قبل به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار شد به اهمیت جهاد تبیین و و تلاش وافر در این حوزه تاکید کرد.

 

آیت الله فلاحتی در این نشست با بیان اینکه دشمن در صدد نا امید کردن جوانان این مملکت است گفت: پیشرفت های جوانان این مرز و بوم مایه یاس دشمنان است که به هر طریق ممکن در حال اختلال در جریان رشد و شکوفایی این نظام هستند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه پیشرفت ها و موفقیت های کشور در حوزه های علمی، انرژی هسته ای، صنایع مختلف و … قابل کتمان نیست یادآور شد: دشمن به دنبال ترویج ولنگاری، مایوس کردن ملت نسبت به آینده، سیاه نمایی و بدبین کردن مردم نسبت به مسولان هست.

 

وی تصریح کرد: کسی که دارای بینش سیاسی و اجتماعی باشد در تجزیه و تحلیل ها گمراه نمی شود و افق ها رو می بیند و ما باید سعی کنیم در محیط علمی هیچ چیزی جای علم را نگیرد.

 

آیت الله فلاحتی در ادامه بر اهمیت وفاق عملی و میدانی مدیران اشاره کرد و گفت: ما باید از ظرفیت های غنی منابع انسانی خود استفاده کنیم که دشمن به دنبال ضربه زدن به این منابع هست.

 

وی همچنین به نقش پدرانه مدیران اشاره کرد و اذعان کرد که مدیریت در سطح خرد تا کلان می بایست همواره نقش پدرانه داشته باشد و بر اهمیت سعه صدر مدیران در کنار نقش پدرانه تاکید کرد.

 

آیت الله فلاحتی با تاکید بر جریان سازی رسانه ای و جریان سازی میدانی به نقش و اهمیت فضای مجازی و تلاش رسانه های معاند در راستای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن با پروژه های مختلف همچون کشته سازی و صرف هزینه های هنگفت سعی در ایجاد اغتشاش و نا امیدی بین مردم دارد که همچون گذشته در این امر موفق نخواهد شد.

 

دکتر فرید نجفی رئیس دانشگاه گیلان هم در این نشست به صورت اجمالی به تشریح وضعیت دانشگاه در ایام اخیر پرداخت و به نامه ۵۳ نهج البلاغه؛ نامه امام علی (ع) به مالک اشتر با محوریت ضرورت خودسازی، مردم‌گرایی، حق‌گرایی، شناخت افکار گوناگون اجتماعی و … اشاره کرد و گفت: اگر مدیران ما در حوزه های مختلف به مفاد این نامه توجه کنند بسیاری از مشکلات ما مرتفع خواهد شد.

 

شایان ذکر است در این نشست مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان، رؤسای دانشگاه های استان و مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان نیز به بیان نظرها و دیدگاه های خود در حوزه های مختلف همچون جهاد تبیین، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، کم کردن فاصله مدیریتی با مخاطبین، فضای مجازی، اقناع سازی و روشنگری پرداختند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار