کد خبر : 12278
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396- 06: 17

دشمن به دنبال نفوذ در انتخابات است/ حضور ماموران کارکشته سیاسی آمریکا در دانشگاه تهران

دشمن به دنبال نفوذ در انتخابات است/ حضور ماموران کارکشته سیاسی آمریکا در دانشگاه تهران

وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمن بازیگری سنگینی را برای نفوذ در انتخابات راه انداخته است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ روحانیون ایثارگر با تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: اگر درباره اعیاد شعبانیه تأمل کنیم ارتباطاتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه بین ولادت امام حسین(ع) سالار شهیدان و نیمه شعبان یک ارتباطات ظریفی وجود دارد، افزود: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات بزرگ و سرنوشت‌ساز هستیم  و این همایش که به نام اندیشه مطهر درباره اهداف و اندیشه‌هایش برگزار شده با سخنانش مقابله با افکار دشمنان می‌کرد و امروزه افکار شهید مطهری با تأییدی که امام(ره) روی اندیشه و کتاب شهید مطهری دارند بسیار مهم است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه امام(ره) به دنبال مقوله ولایت فقیه محکم ایستاد، تصریح کرد: شهید مطهری در یک مصاحبه تلویزیونی به مبحث جمهوریت در کنار اسلام پرداخت و درباره بحث انتخابات باید بدانیم اهداف دشمن چیست و ما هم باید وظیفه خودمان را بشناسیم.

وی با تصریح بر اینکه بازیگران فعال در انتخابات امروز دو دسته هستند بیان کرد: یک بخش از بازیگران داخلی و بخش دیگر خارجی هستند که بحث نفوذ را دنبال می‌کنند و رهبر انقلاب بارها به موضوع نفوذ دشمن اشاره کرده و اعلام کردند که دشمن بازیگری سنگینی را برای نفوذ در انتخابات راه انداخته است.

مصلحی با بیان اینکه بازیگران منطقه‌ای تکفیری‌ها و عربستان سعودی هستند، خاطرنشان کرد: امروز یکی از سرمایه‌گذاری‌های عربستان تکفیری بوده که یک مجموعه تکفیری در دنیای اسلام شکل گرفته است.

 ۱۳ میلیون مقاله آمریکایی درباره فروپاشی آمریکا

وی متذکر شد: ضد انقلاب در خارج از کشور در حال تألیف کتاب درباره انقلاب است تا از این طریق بخواهد بر اندیشه‌ها به دروغ وارد شود و آیات متعددی در زمینه سیر تکاملی و سقوط یهود در قرآن آمده اما ما به تفسیر این مباحث نپرداختیم و امروز یهود صهیونیست سرمایه‌گذاری و تکفیری را ایجاد کرده و سند وجود دارد که صهیونیست حکومت حاکمه عربستان سعودی را ایجاد کرده‌ و اینها در بحث انتخابات طراحی کرده تا از طریق منافقان و دشمنان ورود کنند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه آمریکا با اتحادیه اروپا در مقابله با انقلاب اسلامی مشترک است، خاطرنشان کرد: کتابی به نام امپراطوری هالیوود وجود دارد که ۴۰ صهیونیست خاطرات خود را درباره راه‌اندازی هالیوود برای مقابله با اسلام تعریف می‌کنند.‌

وی گفت: اندیشمندان دنیای اروپا به واسطه برخی از همین برنامه برای شناخت اسلام به شدت در تلاش هستند و استکبار در تلاش است تا اسلام‌ستیزی و اسلام هراسی را رواج دهد و به حول الهی آمریکا در حال فروپاشی است و بسیاری از اندیشمندانش اعتراف کردند که در مباحث فرهنگی، اجتماعی و… به بن بست رسیده‌اند.

مصلحی با بیان اینکه۱۳ میلیون مقاله توسط دانشمندان آمریکایی نوشته شده که در زمینه فروپاشی آمریکا است، یادآور شد: اتحادیه اروپا و آمریکا با انقلاب اسلامی مقابله می‌کنند زیرا می‌دانند به واسطه انقلاب اسلامی اهدافش مورد تهدید است و اخیراً شاهد رفت و آمدهای اروپایی‌ها به ایران هستیم و نباید فریب این ارتباطات را بخوریم.

 حضور ماموران کارکشته سیاسی آمریکا در دانشگاه تهران

وی بیان کرد: اخیراً خبری آمد که گفته شد یک گروه علمی به دانشگاه تهران آمدند و زمانی که این خبر را شنیدم حساس شدم و گفتم پیگیری کنند و بعد متوجه شدیم که این گروه به ظاهر علمی از نیروهای کار کشته ماموران سیاسی آمریکا بودند.

وزیر سابق اطلاعات با تصریح بر اینکه رفت و آمدهایی که طی دو سال اخیر پس از برجام انجام شد همه با یک هدف خاص بوده است، یادآور شد: همه جا مدعی بودند که تفاهمنامه امضا شده و بین اروپا و آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب تقسیم کار شده است.

وی گفت: استکبار سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت برای انتخابات دارد و در بخش اول قصد دارد تا از طریق نفوذ در بدنه نظام جریان همسو با خودش را نگهدارد تا به اهدافش برسد و در برنامه میان مدت استکبار قصد دارد تا با مشروعیت بخشیدن به برخی از برنامه‌ها از جمله اختلاس به اهدافش بپردازد.

مصلحی با اشاره به اینکه زمانی که به برخی از ارتباطات می‌پردازیم می‌بینیم که دختر و پسر یکی از افراد در اروپا و آمریکا حضور دارد، خاطرنشان کرد: این حضور موجب ارتباط گرفتن برای دستیابی با اهداف دشمن بوده و دشمن در فتنه ۸۸ نیز اعلام کرد ما کاری با انتخابات نداریم و نظام را مورد هدف قرار داده‌ایم.

وزیر سابق اطلاعات اضافه کرد: فتنه ۸۸ ظاهراً تمام شد اما عده‌ای هنوز نیز همراهی با استکبار دارند بنابراین دشمن در صدد حضوری دوباره برای براندازی نظام بوده و در فتنه ۸۸ عده‌ای از بیت‌المال هزینه می‌کردند تا تعدادی علیه رهبر و ارزش‌های نظام صحبت کنند.

 ۱۰ طراحی دشمن برای نفوذ در ایران

وی با بیان اینکه دشمن از طریق نفوذ در بدنه نظام قصد ضربه زدن به کشور را دارد و می‌خواهد مردم و نخبگان را از طریق نفوذ دچار مشکل کند، یادآور شد: دشمن با ۱۰ کار طراحی می‌کند که مردم و نخبگان دچار اشتباه محاسباتی شوند و تصمیم غلط بگیرند و نخستین کار دشمن تهدید و ترساندن است و هر بار در برنامه‌های تلویزیونی خود می‌گویند گزینه نظامی روی میز است.

مصلحی بیان کرد: برای همین ممکن است فرد بخواهد رأی خود را بنویسد می‌گوید به کسی رأی دهیم که جنگ نشود که این باور غلط است و مقام معظم رهبری اخیراً فرمودند که مردم با ایستادگی خود جلوی جنگ را گرفتند و هر بار ظریف می‌خواست برای مذاکره برود اوباما مصاحبه می‌کرد و می‌گفت گزینه نظامی روی میز است و ظریف نیز یک بار گفت اگر آمریکا بخواهد تسلیحات نظامی ما را مورد هدف قرار دهد یک دکمه را بزند تسلیحات ما نابود می‌شود، که این حرف کاملاً غلط بود.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمن علیه ایران اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن امروز سرمایه‌گذاری سنگین کرده تا چهار دو قطبی در کشور ایجاد کند که نخستین آن دوقطبی جنگ و صلح بوده و دشمن از ملت ایران در هراس است زیرا هر جا ملت ایران ورود کرد دشمن بیچاره شد.

 وزیر سابق اطلاعات به حضور پوتین در ایران اشاره کرد و یادآور شد: رئیس جمهور روسیه وارد ایران شد و خدمت حضرت آقا رفت و پس از آن تمام معادلات به‌هم خورد و اکنون دستگاه اطلاعاتی آمریکا تمام هستی خود را گذاشته تا بفهمند چه مذاکراتی انجام شده  و حال نیز حلب فتح شد.

وی گفت: دوقطبی دوم که در حال راه‌اندازی  است، می‌گویند ما قصد بازگشایی ارتباطات را داریم اما عده‌ای دیگر به فکر انسداد هستند که باید به آنها گفت درباره مباحث عراق چه کسانی ورود کرده‌اند و عده‌ای ذلت را با بازگشایی اشتباه گرفته‌اند.

 به گفته مصلحی، دو قطبی دیگر این است که می‌گویند ما به دنبال خنده مردم و دیگران به دنبال گریه مردم هستند، ما می‌گوییم زمانی که فردی بیکار و زندگی‌اش رو به فناست چگونه می‌خواهی به کنسرت بفرستی و بخندانی، جمعیت بالای بیکار را چطور می‌خواهند بخندانند و باید در ابتدا مشکلات معیشتی را برطرف کنند.

وی تهدید و وعده دروغ در انتخابات را جزو مباحثی دانست که می‌خواهند بر فضای انتخابات تاثیر داشته باشد و بیان کرد: در قضیه برجام گفتند ۸ میلیارد قرار است آزاد شود و به کشور بیاید که یک سال و اندی گذشته و حتی یک ریال آن را نیز به داخل کشور نیاورده‌اند.

وزیر سابق اطلاعات یادآور شد: اقدام دیگری که دشمن در انتخابات برای رسیدن به هدفش دارد مشغول کردن به خیال‌پردازی است و می‌خواهد ما را سرگرم کند و زیبا نشان دادن اقدام نادرست از دیگر برنامه‌هایی است که دشمن طراحی کرد و شایعه‌سازی و دروغ پردازی و القای یاس و ناامیدی به مردم از دیگر برنامه‌هاست که قصد تخریب اذهان مردم را دارد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار