کد خبر : 31169
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397- 24: 13

دشمن توان رویاروی با انقلاب و نیروهای انقلابی را ندارد

دشمن توان رویاروی با انقلاب و نیروهای انقلابی را ندارد

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه برای شکل‌گیری و تثبیتانقلاب اسلامی خون بیش از ۲۰۰ هزار نفر ریخته شده است گفت: پایه‌ها و ریشه‌های انقلاب قوی بوده و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی توان رویاروی با انقلاب و نیروهای انقلابی را ندارند.

 به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا شامگاه یک‌شنبه در یادواره شهدای حوزه شهری در مسجد عباسیه این شهرستان اظهار کرد: امنیت و آسایش کنونی کشور به واسطه خون‌های ریخته‌شده شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم تأمین شده است.

وی بابیان اینکه نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی کشور خود را خدمت‌گزار مردم می‌دانند و تمام تلاش آن‌ها تأمین امنیت مردم است تصریح کرد: مردم ایران هیچ‌گاه از گذشته پرافتخار خود پشیمان نشده و نخواهند شد.

امام‌جمعه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده و برای شکل‌گیری و تثبیت این انقلاب خون بیش از ۲۰۰ هزار نفر ریخته شده است بیان کرد: پایه‌ها و ریشه‌های انقلاب قوی است و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی توان رویاروی با انقلاب و نیروهای انقلابی را ندارند.

حافظ‌نیا بابیان اینکه در آخرین روز از هفته وحدت قرار داریم و اجتماع اهل تسنن و تشیع شهرستان آستارا در مساجد یک‌دیگر زیباترین صحنه‌های اتحاد و برادری را رقم زد افزود: رسول خدا محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی ترین مخلوق بوده و مقام فرشته در برابر مقام حضرت محمد(ص) قابل قیاس نیست.

امام‌جمعه آستارا عبودیت و حسن خلق را از صفات بارز رسول خدا دانست و تصریح کرد: اگر کسی به اخلاق حسنه و سیر عملی رسول خدا عمل می کرد جامعه اسلامی با گران فروشی، احتکار، رباخواری، شراب خواری در مجالس عروسی و بداخلاقی‌های سیاسی به انحطاط کشیده نمی‌شد.

انتهای پیام /فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار