کد خبر : 25826
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1397- 14: 19

دشمن جرات روبرویی با ملت ایران را ندارد/ نباید از عربده های دشمن ترسید

دشمن جرات روبرویی با ملت ایران را ندارد/ نباید از عربده های دشمن ترسید

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه نباید از عربده های دشمن ترسید گفت: دشمن جرات روبرو شدن با ملت ایران را ندارند و باید ایمان خود را قوی تر کنیم.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان عصر روز گذشته (۲ خرداد) در یادواره شهدای بیت المقدس در مسجد ۷۲ تن رودسر با اشاره به حربه های مختلف دشمن در مقابله با ملت ایران اسلامی اظهار کرد: با وجود تمام توطئه ها، ایران اسلامی محور مقاومت دنیا و الگویی برای آزادیخواهان جهان است.

 

وی ادامه داد: امروز پرچم نظام جمهوری مقدس اسلامی ایران با چهره های نماد مقاومت چون سردار سلیمانی ها در دست مردم فلسطین است.

 

تسخیری با بیان اینکه دشمن در نهایت ضعف و زبونی قرار گرفته است گفت: دشمن درصدد تضعیف قدرت موشکی ایران اسلامی است در حالیکه سلاح نظامی ابزاری است که در سلاح ایمان شماست.

 

وی با تصریح اینکه دشمن دارای موشک های پیشرفته ایی بوده اما فاقد جرأت و قدرت ایمان است اظهار کرد: دشمن از ایمان رزمندگان ایران اسلامی وحشت دارد زیرا این ایمان سلاح هایی دارد که می تواند با یک امر ولی امر مسلمین جهان، دشمن را نابود کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز پرچم اسلام در دست رهبر عظیم الشأن انقلاب است اذعان کرد: تکیه گاه ملت ایران، خداوند متعال است و تنها از خدا می ترسد و دشمن این را درک کرده است.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید از عربده های دشمن ترسید بیان کرد: از عربده های ترامپ احمق واهمه نداشته و از استکبار نترسید، این عربده ها همگی نشانه فروپاشی آمریکا و دست و پا زدن های بیجا است.

 

تسخیری با اشاره به توطئه یا دشمن در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب تصریح کرد: امروز اتاق فکر آمریکا علیه ایران در وزارت خزانه داری آمریکاست و رهبر انقلاب چندین سال است که بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی تاکید دارد.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال ها از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: این فرامین راهبردی است و رهبر معظم انقلاب دست دشمن را خوانده و بر اساس آن طراحی می کند که متاسفانه برخی در داخل باور ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با تصریح اینکه دشمن جرات روبرو شدن با ملت ایران را ندارند اذعان کرد: باید اراده خود را قوی تر کنیم، خرمشهرها پیش رو ماست که فتح آن با مقاومت و ایمان و اتکال به خدا است./ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار