کد خبر : 78784
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 خرداد 1401- 12: 22

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

دشمن در تلاش است با برداشتن چادر از سر دختران و زنان ما، ولنگاری و اباهه‌گری را در جامعه اسلامی ترویج دهد

دشمن در تلاش است با برداشتن چادر از سر دختران و زنان ما، ولنگاری و اباهه‌گری را در جامعه اسلامی ترویج دهد

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: دشمن در تلاش است تا چادرها را از سر دختران و زنان ما درآورده و ولنگاری و اباهه‌گری را در جامعه اسلامی ترویج دهد.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله «رضا رمضانی» در مراسم یادواره شهدای شهر رحیم‌آباد شهرستان رودسر، با اشاره به اینکه شهدا، دانش آموخته مکتب امام خمینی(ره) بودند، اظهار کرد: مکتب امام(ره) یک مکتب جامع است؛ گمان نکنیم که ایشان را شناخته‌ایم بلکه آیندگان بهتر می‌توانند نسبت به امام(ره) قضاوت کنند.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه بحث امام شناسی در مدارس، مراکز علمی و حوزوی ما باید خیلی جدی گرفته شود، افزود: انقلاب اسلامی، اتفاق بزرگی بود که در این عصر رخ داد و کسی باورش نمی‌شد.
وی با بیان اینکه شخصیت‌های فرهیخته و سیاستمداران هیچ وقت فکر نمی‌کردند که انقلابی رخ دهد و سیستم شاهنشاهی به زباله‌دان تاریخ برود، تصریح کرد: البته برای رسیدن به اهداف کامل خیلی راه مانده و اسلام باید به معنای جامع کلمه پیاده شود.
آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) با چهار باور، ایمان به خدا، ایمان به راه، ایمان به هدف و ایمان به امت، حرکت عظیم انقلاب اسلامی را آغاز کرد، گفت: امام (ره) با این باور در میان مردم آمد و به ملت ایران آقایی و انسانیت را برگرداند.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروزه مسلمانان با عزت در دنیا زندگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: اسلام در دانشگاه‌های مهم کشورهای غربی به صورت جدی در دست مطالعه قرار دارد و از آن به عنوان دین کامل و جامع یاد می‌شود.
وی ابراز کرد: امویان و عباسیان در طول تاریخ از دین به عنوان ابزار قدرت استفاده کردند در حالیکه دین ابزار هدایت جامعه بشری است نه ابزار قدرت و ثروت اندوزی.
آیت‌الله رمضانی در ادامه، حج را یک نمایشگاه و مانور بین‌المللی برای مسلمانان دانست و گفت: دشمنان اجازه ندادند که این مانور جهانی دیده و قدرت اسلام را به رخ کشیده شود؛ به همین دلیل کشورهای اسلامی را متفرق کردند و در حال به یغما بردن ثروت مسلمان هستند.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) اضافه کرد: اگر امروز کشورهای مسلمان درکنار یکدیگر بودند، می‌توانستند بزرگترین قدرت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشند و به فرهنگ غرب تهاجم کنند ولی امروزه از سوی دشمن مورد تهاجم قرار می‌گیرند.
آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه دشمنان با فضای مجازی، دین جوانان ما را گرفته‌اند، تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که اگر می‌خواهد در انقلاب اسلامی ایران تاثیرگذار باشد، باید فرهنگ‌شان را تغییر داده و دین را از بچه‌ها بگیرند.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دشمنان تلاش دارند تا جوانان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی حضور نداشته و برای شرکت کردن در سرنوشت خویشتن، بی‌انگیزه باشند؛ دشمن به جنگ معنویت رفته است.
وی به پدید آمدن حدود چهار هزار معنویت بدلی در دنیا اشاره و خاطرنشان کرد: معنویت جعلی در برابر معنویت دینی ایجاد شده است.
آیت‌الله رمضانی، رأس معنویت ما را نماز، ارتباط با خدا، روزه گرفتن و اخلاص عنوان کرد و گفت: غرب امروزه، عرفان و معنویت بدون خدا را ترویج می‌دهد.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا چادرها را از سر دختران و زنان ما درآورده و ولنگاری و اباهه‌گری را در جامعه اسلامی ترویج دهد، افزود: کشوری مانند اندونزی با ۲۲۵ میلیون مسلمان، حکومت اسلامی ندارد و ۳۰ درصد مردم آن زیر خط فقر هستند به حدی که فرزندفروشی می‌کنند؛ این نتیجه دشمنی غرب با امت مسلمان است.
وی با بیان اینکه در دوران پهلوی، دانشجو و استاد دانشگاهی که نماز می‌خواند را به سخره می‌گرفتند، تصریح کرد: خاندان پهلوی، نسبت به دین و آموزه‌های دینی، بی‌غیرت بودند.
آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با زورگویی، کلاهک هسته‌ای دارند و آمریکا با حق «وتو»، هر چه در سازمان ملل تصویب شود را «وتو» می‌کند، گفت: این یعنی قدرت‌طلبی و سهم‌‌خواهی؛ ملت ایران در مقابل این زورگویان و خودکامگان ایستاده است.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امام خمینی(ره) با قدرت و اتکا به مبدا لایزال الهی در برابر این قدرتمندان ایستاد و قدرت نظامی، دفاع موشکی و … ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه ادبیات امام(ره)، ادبیات جهانی شده است، گفت: سرود «سلام فرمانده»، که با همراهی دهه نودی‌ها و دیگر اقشار جامعه روبرو شده، در حال عرضه یک نهضت بزرگ جهانی با مفهوم آمادگی برای ظهور است تا جامعه جهانی از ظلم و ستم نجات یابد.
آیت‌الله رمضانی در ادامه، اربعین حسینی(ع) را بزرگترین همایش معنوی در دنیا دانست و تصریح کرد: این در حالی است که غرب اصلا از این همایش سخن نمی‌گوید؛ دیکتاتوری رسانه‌ای اجازه نمی‌دهد که این اتفاق بزرگ در دنیا علنی شود.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به مشکلات کشور به واسطه تحریم‌ها و همچنین برخی کوتاهی‌ها توسط مسئولین اشاره کرد و گفت: در حوزه اقتصادی در حال رقم خوردن یک جراحی اقتصادی هستیم؛ ما همچنین به مدیران لایق، توانمند، دلسوز، وفادار و جهادی در قوه قضائیه، قوه مجریه و قوه مقننه نیاز داریم.
وی اضافه کرد: امروزه ما نیازمند مجاهدانی هستیم که بتوانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را به درستی تبیین کنند.
آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه پاک‌ترین خون‌ها برای این انقلاب ریخته شده است، تصریح کرد: شخصیت‌های بزرگی از جمله شهید بهشتی، باهنر، صدوقی، مطهری و احسانبخش را در راه انقلاب اسلامی تقدیم کردیم.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی امانت بزرگی است که به ما سپرده شده است و ما نباید در وظیفه خود کم بگذاریم، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) به ما مقاومت و انقلابی‌ ماندن را آموختند؛ انقلابی ماندن، مهمتر از کار کسانی است که انقلاب کردند.
وی با تاکید بر اینکه امروزه دشمن از همه ابزارها برای کمرنگ نشان دادن دستاوردهای نظام اسلامی بهره گرفته است، اظهار کرد: دشمن برای ناامیدی و اختلاف نقشه می‌کشد و ما در مقابل باید برای ایجاد امید و اتحاد برنامه‌ریزی کنیم.
آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه مسئله گرانی به مردم فشار آورده است، تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت باید قوی باشد تا بتوانیم این برهه را با حداقل مشکلات بگذرانیم؛ همچنین باید به دولت فرصت داده شود تا از مشکلات عبور کنیم.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) انقلاب اسلامی را بزرگترین نعمت الهی دانست که شهدا نقش مهمی در آن دارند، اذعان کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، باید با داعش در داخل کشور می‌جنگیدیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار