کد خبر : 82946
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401- 11: 15

نماینده ولی فقیه در گیلان:

دشمن در عرصه رسانه و جریان سازی میدانی ورود جدی کرده است

دشمن در عرصه رسانه و جریان سازی میدانی ورود جدی کرده است

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ورود جدی دشمن در عرصه رسانه و جریان سازی میدانی گفت: در چنین شرایطی توجه به جهاد تبیین اهمیت ویژه ای دارد.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر شنبه در دیدار با اساتید دانشگاه‌های استان گیلان در مصلای رشت با اشاره به اینکه نظام اسلامی باید تعامل بصیرانه و مهربانانه با مردم داشته باشد، افزود: مدیر و انسان با تجربه باید بداند مواجهات وی با دنیای پیرامون چگونه باشد.

 

وی با بیان اینکه اهل بیت در مواجهه با عموم مردم هوشمندانه و صبورانه عمل می‌کردند، تصریح کرد: امام صادق ضمن تبیین معارف، اسلام را حفظ کردند و اگر اهل بیت نبودند امروز چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند.

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه در طول تاریخ خونبار تشیع، عالمان برجسته شیعه مانند شیخ طوسی در سایه مکتب اهل بیت در علم پیشتاز بودند، گفت: طبق گفته یکی از نظریه پردازان غربی، ایران خطرناک برای غرب، ایران دارای منابع غنی انسانی است.

 

امام جمعه رشت افزود: اگر منصفانه به دستاوردهای انقلاب اسلامی نگاه کنیم، در برخی رشته‌ها رتبه اول و دوم در دنیا را داریم و در بسیاری از دانش‌ها با تلاش جوانان این مرز و بوم به محل رجوع سایر کشورها تبدیل شدیم.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مورد حمایت همه کشورهای اسلامی است، بیان کرد: ایران در دو مقطع ابرقدرت بوده است؛ یکی چهار هزار سال قبل و دیگری در دوران ولایت فقیه که قدرت خود را در بزرگترین شاه راه‌های آبی نشان داده است.

 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه ملت‌های دنیا توجه و بسط فکری به جمهوری اسلامی دارند، افزود: واکنش ایران نسبت به اتفاقات دنیا برای بسیاری از مسلمانان مهم است و امروز همه مراکز علمی کشورهای سلطه جو روی ایران تمرکز کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه هدف آمریکا از جنگ افروزی در منطقه، ایران است، تصریح کرد: در عرصه‌ای که با انواع تحریم‌های مالی، دارویی و رسانه‌ای مواجه هستیم، اگر یکی از این تحریم‌ها متوجه کشورهای اروپایی می‌شد در برابر آن تحمل نمی‌کردند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی از تمام تلاطم‌های ۴۳ سال اخیر جان سالم به در برده است، گفت: دانشگاه منبع همه خیرات است و اساتید باید در زمینه معرفی ویژگی‌های انقلاب اسلامی بیشتر تلاش کنند.

 

وی تصریح کرد: جنبش وال استریت نتیجه مدیریت صدور انقلاب و اندیشه انقلاب اسلامی به قلب کشورهای سلطه طلب است.

 

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن در عرصه رسانه و جریان سازی میدانی ورود جدی کرده است، افزود: رسانه‌های اصلی آشوبگر در فتنه اخیر، توسط وهابیون و آل سعود اداره می‌شوند و اعلام این شبکه‌ها به عنوان شبکه‌های تروریستی اقدام خوبی بود.

 

امام جمعه رشت با تاکید بر پرهیز از سیاه نمایی، خواستار تلاش برای علاج منطقی ضعف‌ها و نواقص شد و بیان کرد: بخش اعظم لکه‌های سیاه متوجه دشمنان خارجی و داخلی است و در این بین جهاد تبیین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار