کد خبر : 5918
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۹:۲۷

دشمن غلط می‌کند از درون مراکز نظامی ایران بازدید کند/ رصد پرواز صهیونیستی در فرودگاه فلسطین

دشمن غلط می‌کند از درون مراکز نظامی ایران بازدید کند/ رصد پرواز صهیونیستی در فرودگاه فلسطین

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه در عرصه فرهنگی و اقتصادی نیز کمر دشمن را می‌شکنیم، افزود: امروز دشمن می‌خواهد به بهانه برجام از درون مراکز نظامی ما دیدن کند.

به گزارش گیلانستان، سرتیپ فرزاد اسماعیلی در جمع مردم شهرستان لاهیجان با ابراز خرسندی از حضور در این شهرستان خود را گیلانی و لاهیجانی دانست.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی ایران افزود: امروز با اشراف اطلاعاتی به هواپیماهای رژیم صهیونیستی روی باند فرودگاه خودشان اخطار داده می‌شود.

باور سخت دشمن از ساخت سامانه «باور 373» ایران

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به ساخت سامانه «باور 373» ادامه داد: برد این سامانه 1.5 برابر «S300» بوده و باور ساخت این تکنولوژی برای دشمن غیر ممکن است.

وی به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: امروز فرهنگ غربی‌ها در فیلم‌های آنها وجود دارد و تهاجم فرهنگی به خونریزی کاری ندارد برای اینکه به جغرافیای کشور حمله نمی‌کنند و افکار را مورد حمله قرار می‌دهند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دشمن عرصه فرهنگی را مورد تهاجم قرار می‌دهد، تصریح کرد: تهاجم فرهنگی از تحریم فرهنگی آغاز نشده یعنی ابتدا جمهوری اسلامی تحریم فرهنگی نشد که بعد تهاجم فرهنگی شود و از آنجا که نمی‌توانند ما را تحریم فرهنگی کنند به‌راحتی تهاجم فرهنگی می‌کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) کشور را بدون مشکل فرهنگی دانست و ادامه داد: مشکل فرهنگی نداریم چون شهدا، جانبازان و رهبر داریم.

وی اضافه کرد: مشکل فرهنگی نداریم اما تهاجم فرهنگی داریم و دشمن بدون تحریم تهاجم می‌کنند و خاکریزی نیز وجود ندارد زیرا خاکریز خود را روی پشت بام‌ها و موبایل‌های ما کار گذاشته‌اند.

اسماعیلی جهاد فرهنگی را نسبت به جهاد اقتصادی اولویت‌دار خواند و گفت: هفت سال پیش آمریکا 11 راهبرد اطلاعاتی برای ادامه سلطه استکباری در جهان نوشت که 9 راهبرد مربوط به جمهوری اسلامی بود.

وی به سامانه موشکی «S300» ایران اشاره کرد و یادآور شد: با این سامانه می‌خواستیم ثابت کنیم که کمر اطلاعاتی دشمن و استکبار را شکستیم.

دشمن غلط می‌کند از درون مراکز نظامی ایران بازدید کند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه در عرصه فرهنگی و اقتصادی نیز کمر دشمن را می‌شکنیم، افزود: امروز دشمن می‌خواهد به بهانه برجام از درون مراکز نظامی ما دیدن کند.

وی خطاب به دشمن گفت: شما غلط می‌کنید که داخل مراکز نظامی ما را ببینید.

اسماعیلی با اشاره به اینکه این عطش دشمن در شناسایی نشان می‌دهد که اشراف اطلاعاتی ندارد، یادآور شد: دشمن به مرزهای جغرافیایی حمله نمی‌کند بلکه داخل کشور را بمباران می‌کند.

وی به بمباران داخل یمن اشاره کرد و ادامه داد: در طول 13 یا 14 ماه مرزهای یمن بمباران نشد بلکه داخل یمن و پایتخت آن بمباران شد تا زیر ساخت‌ها را برای پایین آوردن تحمل مردم نابود کنند.

این مقام مسؤول از وجود 40 پایگاه فعال در کشورهای اطراف ایران خبر داد و اظهار کرد: ما نیز به تمام پروازهای آنها اخطار می‌دهیم که بدانند 3 هزار و 700 نقطه رصد می‌شود.

رصد پرواز صهیونیستی در فرودگاه فلسطین

وی یادآور شد: امروز پرواز هواپیمای رژیم صهیونیستی را در فرودگاه فلسطین می‌بینیم و اگر اجازه داشته باشیم می‌توانیم به او اخطار دهیم.

اسماعیلی با بیان اینکه از روی باند فرودگاه نفس دشمن را احساس می‌کنیم، افزود: در انتظار فرمان حضرت آقا هستیم تا دشمن را در آهن پاره‌های خودشان مدفون کنیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران به طور کامل اشراف اطلاعاتی دارد، خاطرنشان کرد: ریگی در حالی روی مرزها دستگیر شد که صدها کیلومتر آن طرف‌تر پدافند هوایی وی را رصد کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز می‌توانیم پهپاد جاسوسی دشمن را حتی در کویر بر زمین بزنیم به طوری که نتواند پرواز کند، خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ پهپاد دشمن در کشور ما پرواز کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با تأکید بر اینکه کوچک‌ترین دست‌درازی دشمن به مرزهای ایران رصد می‌شود، متذکر شد: نیروهای مسلح ایران در صورت مشاهده کوچک‌ترین تجاوز به مرز کشور متجاوزان را در آهن‌پاره‌های خود مدفون می‌کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار