کد خبر : 21374
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1396- 47: 20

دشمن می‌خواهد انقلاب اسلامی را از بین ببرد / فتنه‌گران ۸۸ مردم را علیه اصل نظام شورانند / یک‌عده ادای انقلابی بودن را درمی‌آورند

دشمن می‌خواهد انقلاب اسلامی را از بین ببرد / فتنه‌گران ۸۸ مردم را علیه اصل نظام شورانند / یک‌عده ادای انقلابی بودن را درمی‌آورند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان‌ اینکه فتنه‌های عظیمی در انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته است، گفت: دشمن دست از دشمنی خود برنمی‌دارد و عهد بسته است تا انقلاب اسلامی را از بین ببرد و هم‌چنان بر تفکر و پیمان خود استوار است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلام‌حسین تسخیری امشب در مراسم یادواره شهدای شهر خشکبیجار و شهدای گمنام در مسجد جامع این شهر مجلس شهدا را بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: شهدا جان خود را در راه استمرار ارزش‌های دینی و اسلامی تقدیم کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان توفیق حضور در مجلس شهدا را از ناحیه خدا دانست و تصریح کرد: شهدا مطیع محض اراده خداوند بودند و توفیق حضور در مجلس شهدا نصیب هر انسانی نمی‌شود و باید قدردان مجالس شهدا باشیم.

وی راه شهدا را راه اطاعت دانست و خاطرنشان کرد: قدم گذاشتن در راه شهدا به انسان عزت می‌بخشد و شهید به کسی گفته می‌شود که رفتار، گفتار و منش انسان‌ها را مدنظر قرار می‌دهد به‌همین‌دلیل یکی از نام‌های خدا شهید است.

تسخیری زنده نگه داشتن این مجالس و یاد شهدا را زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: بعد از گذشت سال‌های سال، انقلابی در کشور شکل گرفت که مبنای آن با مبانی انقلاب رسول خدا و اندیشه‌های پاک ائمه‌اطهار(ع) انطباق دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه شرق و غرب دست‌به‌دست هم داده بودند تا انقلاب اسلامی سرنگیرد، افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری دهه چهارم عمر خود را سپری می‌کند.

وی به وجود ۱۷ هزار شهید ترور توسط منافقین با هدف ایجاد رعب و وحشت در مردم اشاره کرد و گفت: منافقین با این اقدامات در تلاش بودند تا مردم دست از انقلاب بردارند، اما برای نابودی انقلاب اسلامی نتوانستند هیچ غلطی کنند.

تسخیری با بیان اینکه توطئه‌گران پس از ناکامی در فروپاشی انقلاب اسلامی روبه‌سوی تغییر نظام اسلامی آوردند، اظهار کرد: توطئه‌گران اشخاصی را در جایگاه هایی قرار دارند که عملکرد آن‌ها خلاف عملکرد انقلاب اسلامی، رهبر و قوانین کشور بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه توطئه‌گران با این اقدام شوم، صدماتی را بر انقلاب اسلامی وارد کردند، تصریح کرد: انتخاب بنی‌صدر به‌عنوان یکی از مهره‌های آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در منطقه از نمونه‌های این اقدامات توطئه‌گران بود.

وی با بیان اینکه فتنه‌های عظیمی در انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته است، خاطرنشان کرد: دشمن دست از دشمنی خود برنمی‌دارد و عهد بسته است تا این انقلاب اسلامی را از بین ببرد و هم‌چنان بر تفکر و پیمان خود استوار است.

تسخیری با اشاره به اینکه یک‌عده در داخل کشور جهت مذاکره با آمریکا دست و پا می‌زندند و ادعایشان این است که بدون کدخدا نمی‌تواند در عرصه‌های بین‌المللی حضور پیدا کرد، افزود: دست و پا زدن جهت مذاکره با آمریکا و غش کردن برای لبخندهای شیطان بزرگ از جمله فتنه‌ها است که باید مورد دقت قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه یک‌عده در یک‌دهه در حاکمیت به‌عنوان مسئول بوده و در دهه بعد در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و این از برنامه‌ریزی‌های دشمن است، خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ فتنه بزرگی بود که بیش از جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس به کشور خسارت وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران سال ۸۸ مردم را علیه اصل نظام جمهوری اسلامی شورانند، بیان کرد: به‌لحاظ بعد خارجی، پرچم جبهه مقاومت را در مرزهای رژیم کودک‌کش صهیونیستی برافراشته‌ایم و به‌لحاظ بعد درونی اگر انسجام، هوشیاری و بصیرت نداشته باشیم فتنه‌گران به فرمان غربی‌ها تن درمی‌دهند.

تسخیری با بیان اینکه یک‌عده امروز ادای انقلابی بودن را درآورده و وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی برای این افراد اهمیت ندارد، خاطرنشان کرد: نیروهای مؤمن و انقلابی ایران اسلامی از داخل مرزهای کشور گرفته تا سوریه و عراق حتی در برابر منافق و فتنه خون می‌دهند و مقاومت می‌کنند.

انتهای پیام /فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار