کد خبر : 25318
تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1397- 19: 20

دعای آیت الله بهجت(ره) کشور را بیمه می‌کرد

دعای آیت الله بهجت(ره) کشور را بیمه می‌کرد

دبیر ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت آیت الله بهجت(ره) با بیان اینکه دعا و نفس گرم آیت الله بهجت(ره) کشور را بیمه می‌کرد، گفت: روزگار از چنین انسانی که بتواند به دنیا عرضه کند، عقیم است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام ولی قربانی حق، دبیر ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت آیت الله بهجت(ره)، عصر (۱۳اردیبهشت) در نهمین سالگرد گرامیداشت ارتحال آیت الله بهجت(ره) که در مسجد بالامحله فومن برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله بهجت(ره) در تمام عمر خود یک معصیت هم انجام نداد.

وی با بیان اینکه این عالم ربانی انسانی بود که درجات و مقامات بالایی داشت، افزود: این مرجع فقید در زمینه علم و عالم شدن متوقف نشد و راهی را که انتخاب کرده بود، تا آخرین لحظه عمرش ادامه داد.

 دبیر ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت آیت الله بهجت(ره) گفت: آیت الله بهجت(ره) از جذبه‌های علمی گذشته بود و به مقامات معنوی دست پیدا کرده بود.

حجت‌الاسلام قربانی حق با بیان اینکه این عالم ربانی، امام زمان(عج) را در هر دو چهره دیده بود، تصریح کرد: این مرجع عالیقدر به نور رسیده بود و عارف شده بود.

وی با بیان اینکه آیت الله بهجت(ره) از همه چیز جز خدا بریده بود، خاطرنشان کرد: شاید قریب به ۵۰ سال از نمازهای این عالم ربانی بدون اشک و آه نبود.

دبیر ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت آیت الله بهجت(ره)، اظهار کرد: چنین انسانی به راحتی به عمل نمی آید و روزگار از چنین انسانی که بتواند به دنیا عرضه کند، عقیم است.

حجت‌الاسلام قربانی حق با بیان اینکه دعا و نفس گرم آیت الله بهجت(ره) کشور را بیمه می‌کرد، افزود: ما نیازمند به همچین بزرگانی هستیم که مانند بذری در دل جوانان و نوجوانان رشد می‌کند.

منبع: شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار