کد خبر : 87363
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

دعوت آیت الله رمضانی از مردم گیلان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت آیت الله رمضانی از مردم گیلان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از مردم گیلان برای حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

 

در متن این پیام آمده است؛

 

وقوع انقلاب اسلامی، اوج موهبت الهی به مردم شجاع و مؤمنی بود که ولایتمداری و اتحادشان، فصل سرد سال ۵۷ را به خاطره گرم و ماندگار تبدیل کرد.

 

انقلابی بر پایه دین و احیا ارزشهای الهی و فطرت پاک انسانی که حدوث آن با مدل سیاسی جدید حکمرانی، مورد پیش بینی هیچیک از صاحب نظران عرصه علم سیاست در دنیا نبود.

 

با گره خوردن این انقلاب از قشر ضعیف و دردمند جامعه به زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) به آثار ظهور دولت کریمه حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشّریف در انتقام از مستکبران جهان، زمینه خشم و نگرانی عمیق دنیای جهان خواران فراهم گردید تا جایی که مخالفت آشکار و تبلیغ اسلام هراسی را آغاز کردند.

 

پس از سقوط ساختار سیاسی بلوک شرق، خشم و مقابله استکبار با اهداف این انقلاب آشکارتر شد و با طراحی توطئه‌های گوناگون تلاش کردند، تا نظام بردگی و بندگی در جهان مضمحل نشود.

 

از سوی دیگر با حرکت بی وقفه قطار پیشرفت انقلاب با اراده ملی و رهبری حکیم فرزانه، امام خامنه ای (مدظله العالی) قله‌های توانمندی را یکی پس از دیگری فتح نمود تا سران پنج کشور جهان از سر استیصال در یک سوی میز و ایران مقتدر را در سوی دیگر، به مذاکره دعوت نماید.

 

در این میان حضور و مشارکت بی سابقه مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، رکن رکین این ظفرمندی بود که دشمن را نا امید و به موضع ضعف وادار نمود تا محاسبات قدرت‌های پوشالی را بهم ریخته و نتایج شکست‌های تلخ براندازی، بر زبان طراحان آن جاری شود.

 

خدا را بر این موهبت سپاسگزار بوده و بی صبرانه با دمیدن خورشید صبح ۲۲ بهمن در صفوفی گسترده و آشکار بر پیمان خود با آرمان‌های امام راحل تاکید و در دفاع از مواضع هوشمندانه مقام معظم رهبری در تحکیم نظام جمهوری اسلامی، دشمن را مأیوس تر از قبل خواهیم نمود.

 

بی شک عزم مردم گیلان که با موهبت‌های آسمانی مأنوس تراز نقاط دیگر کشور هستند به شکرانه ودیعه انقلاب اسلامی، یکپارچه و هماهنگ‌تر از قبل به دفاع از ارزشهای والای شهدا، بویژه شهدای امنیت در وقایع اخیر، دشمن را نا امیدانه در توهّمات خود غوطه ور خواهند نمود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار