کد خبر : 76735
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

طی فراخوانی انجام شد؛

دعوت از هنرمندان گیلانی برای طراحی دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت

دعوت از هنرمندان گیلانی برای طراحی دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: از هنرمندان گیلانی دعوت می شود تا برای طراحی دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت ایده های خود را از ۱۵ اسفند ماه به دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند.

به گزارش گیلانستان، پریسا کرمی با اشاره به انتشار فراخوان طراحی دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت از ۱۵ اسفند ماه جاری، اظهار کرد: این کار با هدف زیباسازی و خلق جلوه‌ها و نمادهای هویتی مردم گیلان با سبک و تکنیک طراحی آزاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه مندان و هنرمندان با گرایش‌های مختلف هنرهای تجسمی می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های خود را با توجه به شرایط اعلام شده به دبیرخانه فراخوان ارسال کنند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به مشخصات دیوارنگاره، افزود: دیوار در عرض ۲۰.۳ و ارتفاع ۳ متر مربع با موضوع کتاب و کتابخوانی و دیوار در عرض ۱۵ متر و ارتفاع ۱.۸۰ با موضوع هویت استانی از جمله مشخصات در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با بیان اینکه ایده، طرح و ترکیب رنگی پیشنهادی باید از مخاطب‌پذیری بالایی برخوردار بوده و قابلیت اجرا داشته باشد، ادامه داد: رعایت تمامی مقررات عرفی و حرفه‌ای در طرح‌ها به ویژه عدم تعارض آثار با موازین اخلاقی و قانونی الزامی است.

کرمی همچنین تأکید کرد: رعایت تمام قوانین مربوط به حق تألیف و طراحی اثر بر عهده فرستنده آثار بوده و پاسخگویی به همه عواقب قانونی آن بر عهده ارائه‌کنندگان آنها است.

وی با بیان اینکه طرح‌های ارسالی هنرمندان پس از داوری عودت داده نمی‌شود، گفت: حضور و نظارت هنرمند در فرآیند اجرای اثر در صورت لزوم مورد تأکید است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با اشاره به اینکه ارسال ایده‌ها و طرح‌ها از ۱۵ اسفند ماه همزمان با آغاز فراخوان شروع و علاقه مندان تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند طرح‌های خود را ارسال کنند، افزود: آثار فقط از طریق ایمیل فراخوان به نشانی Markazirashtlib@gilanpl.ir و با درج اطلاعات کامل طراح شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، تاریخ تولد، استان محل سکونت فایل هر اثر پیشنهادی با فرمت jpg و با کیفیت بالا باید ارسال شود.

وی ادامه داد: علاقمندان شرکت در این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۸ صبح الی ۱۴:۳۰ به غیر از روزهای تعطیل با شماره تماس ۳۳۲۴۷۷۷۱(۰۱۳) داخلی ۱۱۱ و۱۱۲ تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار