کد خبر : 3276
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴

دعوت عضو شورای رشت از مردم برای حضور شکوهمندانه در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت عضو شورای رشت از مردم برای حضور شکوهمندانه در راهپیمایی 22 بهمن

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: حضور شکوهمندانه و با بصیرت مردم عزیزمان در راهپیمایی فردا زمینه ای برای برگزاری پرشور دو انتخابات سرنوشت ساز کشور خواهد بود.

فاطمه شیرزاد در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی “درگیلان” با اشاره به سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه استان گیلان و شهر رشت فردا 22 بهمن به مناسبت پیروزی این انقلاب نشان خواهند داد که همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و از آرمان های امام راحل و شهدا پیروی خواهند کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه دشمنان هر چه عرصه را بر مردم تنگتر ‌کنند، مردم بیش از پیش پشت سر امام و رهبر فرزانه خود خواهند ایستاد، ابراز نمود: حضور شکوهمندانه و با بصیرت مردم عزیزمان در راهپیمایی فردا زمینه ای برای برگزاری پرشور دو انتخابات سرنوشت ساز کشور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) خدمت به مردم را عبادتی بزرگ و فرصتی برای جلب رضای الهی عنوان کرده اند، افزود: ان شاءالله بعد از حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، با شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح مشت محکمی بر دهان آمریکا و استکبار جهانی خواهیم زد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار