کد خبر : 77988
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401- 20: 11

طی صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی گیلان از مردم برای حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

دعوت مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی گیلان از مردم برای حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

.

به گزارش گیلانستان، مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان گیلان در بیانیه‌ای از آحاد مردم عزیز استان جهت حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، تنها یک روز معمولی در تقویم نیست بلکه نمادی از مقابله و ایستادگی در برابر استبداد، تجاوز، زورگویی و اشغال‌گری است که به ابتکار امام راحل (ره) و در حمایت از مستضعفان جهان به‌خصوص مردم مظلوم فلسطین شکل گرفت و مظهر وحدت مسلمانان جهان علیه ظلم و استبداد گردید.

جمهوری اسلامی ایران همواره منادی وحدت و انسجام مسلمین و پیشگام دفاع از مردم فلسطین بوده است و روز جهانی قدس که برای آزادی خواهان جهان، الهام بخش بوده به سرمنشایی برای وحدت و انسجام مسلمانان در دفاع از قدس شریف تبدیل شده است.

مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان گیلان ضمن گرامیداشت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، از مردم شریف استان و شهر رشت درخواست می‌نماید با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف اعلام کنند تا موجب دلگرمی بیشتر این ملت مظلوم در مبارزه علیه صهیونیست‌ها شوند.

ان‌شاا… وعده الهی مبنی بر نابودی ظالمان هرچه زودتر محقق خواهد شد و ملت‌های مسلمان سرافزاری و آزادی فلسطین را به نظاره خواهند نشست.

مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار