کد خبر : 80602
تاریخ انتشار : جمعه 4 شهریور 1401- 46: 16

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

دغدغه این روزهای زائران اربعین/ اتوبوسی از رشت به مهران نمی‌رود!

دغدغه این روزهای زائران اربعین/ اتوبوسی از رشت به مهران نمی‌رود!

یک تعاونی اعلام کرد که اگر اتوبوس به صورت دربستی از آنان کرایه شود به ازای دریافت یک میلیون تومان برای هر صندلی، حاضر است زائران را اعزام کند!

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی گیلانستان، این روزها خیلی از عاشقان گیلانی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خود را برای سفر اربعین به کربلا آماده کرده و با در دست داشتن گذرنامه و ثبت نام در سامانه “سماح” ، هیچ محدودیتی برای عزیمت به این سفر سراسر معنوی ندارند، به جز یک مشکل اساسی و مهم!

اولا اکثر زائران که توانایی پرداخت هزینه گزاف سفر هوایی را ندارند پس به ناچار باید از سفرهای زمینی استفاده کنند؛ دوما قطار رشت هم که به جز شهر مشهد به هیچ شهری در کشور نمی رود! پس فقط می‌ماند سفرهای اتوبوسی!

بر همین اساس خبرنگار گیلانستان صبح امروز(جمعه) طی بازدیدی میدانی از پایانه‌های مسافربری میدان گیل رشت، به عمق این مشکل پی‌برده و مشخص گردید که در حال حاضر هیچ اتوبوسی به مهران اعزام نمی‌شود!

در این بین فقط یک تعاونی اعلام کرد که اگر اتوبوس به صورت دربستی از آنان کرایه شود به ازای دریافت یک میلیون تومان برای هر صندلی حاضر است زائران را اعزام کند!

هرچند در روزهای منتهی به اربعین شاید چند اتوبوس به صورت محدود از رشت به مقصد مهران ( با اخذ هزینه‌ای گزاف) اعزام شود، ولی لازم است مسئولین استان سریعا ترتیبی اتخاذ نمایند تا لااقل در همین ۲۰ روز اول ماه صفر تعداد اتوبوس‌ها افزایش و شرایط سفرهای روزانه به مرز کشور فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن جمعه , ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳

با خودروی شخصی برید خب

رفتن به نوار ابزار