کد خبر : 8324
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395- 17: 15

دفاتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان گیلان تشکیل شد

دفاتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان گیلان تشکیل شد

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: دفاتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ۱۶ شهرستان استان گیلان تشکیل شد.

به گزارش گیلانستان ، نظرعلی علیزاده در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی مرکز گیلان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مرهون هدایت و رهبری امام راحل و خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه پاسداشت و تکریم خانواده‌های معظم شاهد از وظایف همگانی است، افزود: دهه فجر فرصتی برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در بین مردم و به‌ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان اینکه به‌دنبال وحدت در بین گروه‌های مختلف مردمی در حوزه انقلاب اسلامی هستیم گفت: همایش تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در شهرها و روستاهای گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از همه نیروهای مومن و انقلابی برای شرکت در برنامه‌های این جبهه دعوت می‌کنیم افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی متعلق به همه ولایتمداران و اقشار مختلف جامعه است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به عضویت اساتید، دانشجویان، پیشکسوتان جهاد و شهادت، نخبگان، جوانان و فرهیختگان در این جبهه گفت: این جبهه از نظرات و راهبردهای تمامی نیروهای انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور حمایت می‌کند.

علیزاده با تاکید بر اینکه جبهه مذکور یک جبهه فراگیر و مردمی است، تصریح کرد: کارآمدسازی نظام اجرایی کشور، ارتقای سطح معیشت مردم و تحول اقتصادی، مبارزه با فساد اقتصادی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی از اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ۱۶ شهرستان گیلان اظهار داشت: شورای مرکزی این جبهه در شهرستان‌ها مشخص شده‌اند که به‌زودی و با برگزاری جلسات و همایش‌ها معرفی می‌شوند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به تشکیل کمیته‌های استانی و شهرستانی این جبهه افزود: کمیته‌های مختلف با حضور اقشار، اقوام و گروه‌های مختلف مردمی برای تحقق اهداف این جبهه در حال تشکیل است./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ffffffff شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸

بنده به عنوان یک جوان انقلابی هرگز خودرا ملزم به کاندیدای خروجی این جبهه نمی دانم و به کسی رای می دهم که به تمام معنا انقلابی باشد
چه خروجی این جبهه باشد یا نباشد
البته در انقلابی بودن برخی اعضای هسته ی مرکزی این جبهه تردید های جدی وجود دارد
نگاه ما گفتمانی است نه قبیله ای

رفتن به نوار ابزار