کد خبر : 14810
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1396- 12: 16

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر استان گیلان راه‌اندازی می‌شود

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر استان گیلان راه‌اندازی می‌شود

قائم مقام رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه افراد قادر به حل مشکلات قضایی خود با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی هستند گفت: امسال در شهرستان‌های استان گیلان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دایر می‌شود.

به گزارش گیلانستان، مجید الهیان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دفتر خدمات الکترونیک قضایی شماره ۴ رشت در چهارمین روز از هفته قوه قضاییه اظهار داشت: از دو سال گذشته ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در استان آغاز شده است.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه قوه قضاییه قصد دارد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را در کل استان ایجاد کند ابراز داشت: در سال ۹۶ در بخش‌های مختلف شهرستان‌های استان گیلان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دایر می‌شوند.

الهیان اظهار داشت: با ایجاد این دفاتر مردم می‌توانند بدون مراجعه به دفاتر و شعبات دادگاه‌ها، کلیه دادخواست‌های خود را از طریق دفاتر الکترونیک قضایی در سراسر استان پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت نیروی انسانی در دادگاه‌ها و انباشته شدن دادخواست‌ها و اطاله دادرسی، مردم می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از اتلاف وقت خود جلوگیری کنند.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان گیلان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را کمکی شایان برای مردم بیان کرد و عنوان داشت: انجام شکایات کیفری در این دفاتر به زودی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دادخواست‌های مردم از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به دادگاه‌ها ارسال می‌شود اذعان داشت: افراد می‌توانند برای تحویل اظهارنامه خود به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنند‌.

الهیان با بیان اینکه اخیراً خدمات جدیدی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اضافه شده است عنوان داشت: خدمات ارائه شده توسط این دفاتر در حال افزایش است که تجدیدنظرخواهی از آرا یکی از این موارد است.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه مردم می‌توانند با کمترین هزینه به این دفاتر مراجعه کنند بیان داشت: افراد قادر به حل مشکلات قضایی خود با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر خدمات الکترونیک قضایی هستند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار