کد خبر : 2217
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394- 02: 17

دفاع تمام قد “وکیل الدوله” از یک مبلغ ضدنظام و زندانی فتنه ۸۸ !

دفاع تمام قد “وکیل الدوله” از یک مبلغ ضدنظام و زندانی فتنه ۸۸ !

اختصاصی درگیلان: جناب آقای وکیل الدوله محترم بار دیگر لب به سخن باز نموده و حنجره خود را برای چندمین بار تریبون فتنه گران و معاندان نظام قرار داده و در کمال تاسف مورد تشویق رسانه های سلطنت طلب و ضد انقلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان“، خانم آذر منصوری عضو شورای مشاوران خاتمی و معاون سیاسی دبیر کل جبهه مشارکت ایران اسلامی که در فتنه ۸۸ نیز به جرم «اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات»، «تبلیغ علیه نظام»، «نشر اکاذیب به قصد تشويش اذهان عمومی و اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی» دستگیر و محکوم به ۳ سال زندان از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب شده بود، قصد سخنرانی در دانشگاه آزاد یاسوج را داشت که همراهانش موجب درگیری و متشنج شدن فضای دانشگاه شدند.

ماجرا از این قرار است که دانشجویان این دانشگاه در روزهای قبل از سخنرانی با بیانهایی منطقی و محترمانه خواهان کنسل شدن برنامه سخنرانی خانم منصوری بودند تا بهانه‌ای دست افراد سودجوی خارج از دانشگاه و یا افراطیون نیفتد، اما جواب قانع‌کننده‌ای از طرف مسئولان نشنیدند تا اینکه یکی از دختران دانشجو صبح روز همایش به سخنرانی آذر منصوری معترض شده و در این بین یکی از همراهانِ مردِ آن زن فتنه گر با بی احترامی تمام، سیلی محکمی بر صورت دختر دانشجو می زند!!!(برای کسب اطلاعات بیشتر “اینجا” و “اینجا” و “اینجا” را می توانید مطالعه فرمایید)

FETNE

حال اعلی حضرتمان جناب آقای وکیل الدوله محترم درخصوص این حادثه ی استان کهکیلویه و بویر احمد لب به سخن باز نموده و حنجره خود را برای چندمین بار تریبون فتنه گران و معاندان نظام قرار داده و در کمال تاسف مورد تشویق رسانه های سلطنت طلب و ضد انقلاب قرار گرفت!!!

ایشان در این خصوص بدون محکوم کردن هتک حرمتی که به آن دختر دانشجو توسط یک مرد صورت گرفت، در مصاحبه ای اظهار کرد: این‌که به یک فعال سیاسی خانم که تنها قصد سخنرانی در دانشگاه داشته و برای انجام این کار مجوزهای قانونی لازم را هم تهیه کرده‌ با چاقو حمله بشود، بداخلاقی است و کسانی که این کار‌ها را انجام می‌دهند، قطعاً یار انقلاب و نیروهایی که قرار است به انقلاب کمک کنند،‌ نیستند و بی‌شک انقلاب را دچار خسران خواهند کرد.

وکیل الدوله افزود: کسانی که به دنبال ایجاد رعب و وحشت هستند، از رفتار ناپسندشان نتیجه عکس خواهند گرفت و ان‌شاءالله متولیان امر، ‌عاملان این اتفاق‌ها را شناسایی کنند و به شدت با آنها برخورد کنند. خشونت مربوط به افراد بی‌منطق است. اگر عاملان چنین اتفاق‌هایی شناسایی شود، درخواهیم یافت که این افراد مترصد ایجاد اغتشاش هستند لذا باید با آنها برخورد قانونی و جدی انجام گیرد.

شایان ذکر است هرچند ایشان در بین مردم و مسئولین به “وکیل الدوله شهرت دارد ولی اگر همچنان اصرار به مواضع این چنینی داشته و باز هم حنجره خود را در خدمت فتنه گران قرار دهد، بدیهی است دیگر وی را وکیل الدوله نمی نامند و از این پس لقب زیبای “وکیل الفتنه” را برای ایشان به کار خواهند برد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مظلومی سه شنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

واااااای…..

این دیگه چی میگه؟؟؟؟ همه چی داشتیم این رقم رو دیگه نداشتیم….

فکر کنم اگر این آقای محترم با همین سرعت پیش بره دفعه بعد از بنی صدر و خاندان پهلوی و … حمایت می کنه و وکیل اونا میشه!!

شهروند چهارشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۳۴

۸ اسفند روز برملا شدن خیلی از مسائل هست!!!
اقای […] جوجه رو اخر پاییز میشمارند!!!

ناشناس جمعه , ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸

نه دیگه اطلاعات وسپاه همشونا ازقبل شناسایی میکنن وراه نفوذشونا سدمیکنن انتخابات به بهترین نحوبرگزارمیشه خواب آشفته میبینین!!!!!!

رفتن به نوار ابزار