کد خبر : 13246
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396- 29: 11

دفاع مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از سند ۲۰۳۰ در جمع دانش آموزان و حمایت از آموزش جنسی!!

دفاع مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از سند ۲۰۳۰ در جمع دانش آموزان و حمایت از آموزش جنسی!!

مدیر کل آموزش وپرورش در جمع دانش آموزان سوم ابتدایی باصراحت در جمع دانش آموزان ابتدایی از مسایل جنسی مطروحه در این سند نام برد.

به گزارش گیلانستان، شنیده شده است ۲۷ اردیبهشت درسالن مهنا واقع در سردار جنگل شهرستان رشت اتفاقی بسیار زشت و قبیح افتاد. ۲۷ اردیبهشت جلسه ای به بهانه جشن قرآن در جمع دانش آموزان سوم ابتدایی برگزار شد که در این جلسه به آذین سالن مهنا با رنگ بنفش و تصاویر آقای روحانی پرداخته شد. دراین جلسه حاجتی مدیر کل آموزش وپرورش در جمع دانش آموزان سوم ابتدایی تاکید می شود درجمع دانش آموزان ابتدایی به نقد از کسانی که سند بیست سی را مورد نقد قرار دادند پرداخت و باصراحت در جمع دانش آموزان ابتدایی از مسایل جنسی مطروحه در این سند نام برد و در حمایت از این طرح درحال ادامه بحث بود که یکی از روحانیون به سخنان این مدیر اعتراض کرد.

اعتراض این روحانی این بود که آیا اولیاء دانش آموزان این را می دانند که شما دانش آموزان را دعوت نموده اید برای مطرح کردن سند بیست سی؟؟؟ آیا مطرح کردن این مسائل در جمع دانش آموزان ابتدایی جایزهست؟؟؟ آیا در ایام انتخابات این صحیح هست که شما از ایشان بعنوان ابزار انتخاباتی استفاده کنید و با وقاحت تمام درجمع کودکان ازمسایل جنسی مطروحه در آن سند ننگین حرف بزنید؟ و بعد هم حمایت خود را از این سند ننگین که مورد مخالفت رهبری حفظه الله قرار گرفت اعلام کنید؟؟؟ آیا اولیاء دانش آموزان راضی به برگزاری چنین مجالسی هستند؟

وا مصیبتاه از این مصیبت عظما که مدیران بی کفایت ما باید دست به چنین کارهای ننگین بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار