کد خبر : 80539
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401- 22: 21

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

دلخوشی عباسی به دلخوش/ تنها استانداری در گیلان که حامیان اصلی دولت برایش “کُت” نمی‌کَنند!

دلخوشی عباسی به دلخوش/ تنها استانداری در گیلان که حامیان اصلی دولت برایش “کُت” نمی‌کَنند!

استاندار گیلان لازم است هرچه زودتر موضع خود را نسبت به اظهارات مکرر نماینده صومعه سرا مشخص کرده تا مخالفانش از آب گل‌آلود مرداب انزلی کمتر ماهی بگیرند!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، استانداران گیلان در ادوار گذشته با توجه به فضای سیاسی دولت همواره چهره‌های سیاسی و رسانه‌هایی همسو در اطراف خود داشته تا ضمن خنثی‌سازی انتقادات جریان مخالف، مسیر را برای خدمتگزاری دولتمردان به مردم هموار کنند.

اما اسدالله عباسی تنها استانداری است که از بدو فعالیتش بیشترین انتقادات را از جانب افراد و رسانه‌های انقلابی، مطالبه‌گر، ارزشی، اصولگرا و همسو با سیاست‌های دولت آیت الله رئیسی شاهد بوده و عملا سنگ های زیادی در مسیرش می بیند.

بی شک اگر هر فرد یا رسانه اصلاح‌طلبی منتقد استاندار باشد نه تنها برای ایشان تلخ نخواهد بود، بلکه نشان‌دهنده درستی مسیر و نقطه قوت استاندار است.

اما عباسی روزهایی را تجربه می‌کند که از یک عضو شورای شهر گرفته تا جوانان انقلابی و حتی اصولگرایان ریشه دار، به راحتی علیه عملکردش موضع‌گیری و انتقاد کرده و از جانب حامیان دولتی و غیردولتی ایشان هیچ پاسخی به منتقدین داده نمی شود!

از طرفی دیگر افرادی همچون دلخوش نماینده اعتدالی صومعه‌سرا که تفکرات سیاسی، دفاعیاتش از دولت روحانی، حواشی‌اش پیرامون مرداب انزلی، مشروط تایید شدنش در مجلس و… با سیاست‌های دولت آیت الله رئیسی هیچ سنخیتی ندارد، ولی به حامی سرسخت و تمام قد استاندار تبدیل شده و بنا به گفته خودش بارها برای عباسی “کُت” کَنده است!

یقینا این نوع تعاریف دلخوش از عباسی که هم سال گذشته در حضور رئیس جمهور صورت گرفت و هم بارها در سایر مجامع و اخیرا هم در همایش تجلیل از خبرنگاران، نه تنها به نفع استاندار نخواهد بود بلکه ۱۰۰ درصد منجر به ضرر وی خواهد شد!

هرچند عباسی تاکنون نسبت به اظهارات دلخوش واکنشی نشان نداده، ولی این سکوت هم برای بقای سیاسی‌‌اش در این دولت خوب نبوده و لازم است هرچه زودتر موضع خود را نسبت به این نماینده مجلس مشخص کرده تا مخالفانش از آب گل‌آلود مرداب انزلی کمتر ماهی بگیرند!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امین چهارشنبه , ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

این حرفهای بچه گانه چیه میزنید.یادبگیرید که حرف سازنده بزنید

رفتن به نوار ابزار