کد خبر : 21775
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1396- 30: 19

دلنوشته یکی از مردم رشت درباره راهپیمایی ۱۷دی/ فتنه‌گرانی که از جایگاه مراسم، به ریش مردم می‌خندیدند!

دلنوشته یکی از مردم رشت درباره راهپیمایی ۱۷دی/ فتنه‌گرانی که از جایگاه مراسم، به ریش مردم می‌خندیدند!

نباید اجازه می دادند عناصر فرصت طلب که خود از حامیان پشت پرده فتنه گران هستند بعنوان بزرگترهای استان به مردم ولایی تحمیل شوند.

به گزارش سرویس فضای مجازی گیلانستان، یکی از شهرندان رشتی به نام “محمودی” پیرامون راهپیمایی امروز دلنوشته زیر را به گیلانستان ارسال کرد:

ملت عزیز و بزرگ و ولایت مدار گیلان همیشه به وظیفه خود آگاه هست و ضمن هوشیاری اجازه سواستفاده به دشمن نخواهد داد. ولی متاسفانه امروز اتفاقی افتاد که همه دلخور بودند. سوء استفاده عده ای معلوم الحال که نقش اصلی در فتنه ۸۸ و فتنه ها دارند امروز در جایگاه مسئولین در بالای شهرداری بودند…

کدام انسان عاقلی نمی داند که همه مردمی که در راهپیمایی بودند از شدت درد و رنج بیکاری جوانان و گرانی و فقر ناراحت هستند. ولی آیا این باید باعث سو استفاده عده قلیلی از مسئولین بشود و غیبت عمدی خود در راهپیمایی نهم دی ۹۶ و حضور مردم تا پاسی از شب برای دفاع از انقلاب را نادیده گرفته و با بی حرمتی و بی اعتنایی به مردم از بالا به ریش این مردم بخندد؟

این مردم از شورای هماهنگی تبلیغات استان علی رغم زحمات فراوانش دلخور بودند. نباید اجازه می دادند عناصر فرصت طلب که خود از حامیان پشت پرده فتنه گران هستند بعنوان بزرگترهای استان به مردم ولایی تحمیل شوند. شعار مرگ بر فتنه گر…

مردم می گفتند آقایان مسئول لطفا مردم را بازیچه قرارندهید. مردم ولایی را به صحنه آوردید و میوه خودتان را چیدید… مواظب آینده باشید که هیچ تضمینی نیست . خدا خودش به حرمت خون شهدا به همه رحم کند… زحمات شما را خدا اجر بدهد ولی مردم امروز از شما رفتار انقلابی ندیدند.

رفتار شما دوگانه بود. مردم موقع پراکنده شدن حرفهای تندی بر لب داشتند. لطفا این پیام صادقانه را حتما به گوش مسئولین شورای هماهنگی تبلیغات استان برسانید. مردم از شما انتظار این رفتار را نداشتند. صحبتهای مدیریت شده … درصورتیکه تمام اعتراضات به عملکرد مسئولین هست که وضع را به اینجا رسانده… کاش اینطور رفتار نمی کردید و مردم را دلخور نمی کردید… مردم سرمایه حقیقی نظام هستند. اگه این مردم بی اعتماد بشند… خدا آن روز را نیاره.

.

مخاطبین عزیز گیلانستان برای ارسال یادداشت، دلنوشته، اخبار و تصاویر خود می توانند از طریق آیدی @gilanestan_ir  اقدام فرمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد دوشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

سلام . خون دل خوردن یعنی همین که برای حفظ نظام اسلامی باید برخی از این افراد را علیرغم میل باطنی و خون به دل کردن رهبر و ملت تحمل کردن، تا اتمام حجتی باشد برای اینکه درک شود حزب الله انقلابی مظلوم چگونه به تاسی از اول المظلوم تاریخ علی بن ابیطالب علیه السلام و در ادامه امام روح الله عزیز و فرزند خلفش آقاسید علی مظلوم و مقتدر برای حفظ وحدت استخوان در گلو در صحنه بماند تا دشمنان بیش از این نتوانند سوء استفاده کنند. فاعتبرو یا اولاابصار!

رفتن به نوار ابزار