کد خبر : 14037
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱

دلواپسی اینجاست که دولت، مجلس و شورای انقلاب فرهنگی به خواب روند و سند ۲۰۳۰ به راحتی در کشور اجرا شود

دلواپسی اینجاست که دولت، مجلس و شورای انقلاب فرهنگی به خواب روند و سند ۲۰۳۰ به راحتی در کشور اجرا شود

استاد قشر بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برخی عناوین داخلی و خارجی عمق نفوذ دشمن هستند گفت: برخی تصمیم گیران کشوری تیر نفوذ دشمن اند و جهت رسیدن مقاصد دشمن ریل گذاری می کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین کریمیان در مراسم طرح ضيافت انديشه۳ ویژه اصحاب رسانه که در سالن شهدای صالحین سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار داشت:آسیب های وارد شده از سوی دولت نهم و دهم بر ملت ایران تاکنون بر مدافعان انقلاب آشکار است.

مسئول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان گیلان با اشاره به اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری در دولت ۸ ساله احمدی نژاد کلید واژه انحراف بوده است، بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند دولت متولی تعریف دین و تعریف انقلاب نیست بلکه دولت عضوی از نیروهای اجرایی است که باید حدود وظایف و مسئولیت های خود را بشناسد و بر محاسبات آن تمرکز کند.

کریمیان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری نقاط ضعف هر دولت را در قالب کلید واژه هایی بیان داشته اند، تشریح کردند در دولت فعلی واژه ای که‌بیش از ۳۰۰ بار توسط مقام معظم رهبری بیان شده کلید واژه نفوذ است و افزود: سخن گفتن از نفوذ در بین دولت مردان از بسیاری از آسیب های بزرگ وارد شده بر انقلاب اسلامی ایران پرده بر داشته است.

وی با اعلام اینکه تعبیر واژه نفوذ از سوی مقام معظم رهبری در گذشته نفوذ انقلاب اسلامی در جهان بوده است، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید وقتی رهبر معزز انقلاب از واژه نفوذ نام می برند مقصود این نیست که ما فرهنگ خود را به جهان صادر می کنیم و متاسفانه تعبیر واژه نفوذ این است که با اوضاع فعلی انقلاب اسلامی تحت نفوذ دنیا قرار می گیرد.

کریمیان اذعان داشت؛ با توجه به دفعات بیانات مقام معظم رهبری در چهار سال گذشته درباره واژه نفوذ، با واژگانی که ایشان خلق کردند و صحنه هایی که مشاهده کرده و در قالب الفاظ ترسیم کردند اگر کسی پیرامون مباحث فلسفه سیاسی کتابی بنگارد قادر خواهد بود کتابی قطور و پروژه ای عظیم از بیانات مقام معظم رهبری از تعبیر واژه نفوذ بنویسد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تعبیر نفوذ پاسخ هایی مبسوط به جوانب گوناگون داده اند و هشدار های لازم داده شده است، گفت: در بحث مفهوم شناسی در فرهنگ لغت نامه دهخدا نفوذ اصابت تیر به هدف و فرورفتن در آن است، بدین معنا که چهار مولفه تیرانداز( دشمن)، هدف، تیر و عمق نفوذ در واژه نفوذ مشهود است.

کریمیان خاطرنشان کرد: نفوذ زمانی به کار می رود که تیر در بدن فرو‌رفته باشد و تیر را باید دفع کرد نه دفع و تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون چهار عنصر مهم است و چهار سوال موضوعی آیا انقلاب اسلامی دشمنی دارد یا خیر، آیا انقلاب اسلامی به واسطه‌ تیرهایی مورد هدف گرفته است یا خیر، آیا دشمنان درانقلاب اسلامی به دنبال اهدافی بوده اند یا خیر و آیا تیرهای دشمن به پیکره انقلاب اسلامی فرو رفته است یا خیر عناصر چهار گانه تعبیر مسئله نفوذ است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دشمنی دارد و آن آمریکاست که امام راحل(ره) آن را شیطان بزرگ نامید تشریح کرد؛ ابلیس که یکی از شیاطین است و از درگاه خدا رانده شده کارش وسوسه کردن است در دل انسانها وسوسه می کند‌ و اما آمریکا نه تنها وسوسه می کند بلکه وارد صحنه عمل شده و تحریم و توطئه می کند.

کریمیان با اشاره به اینکه هدف دشمن در نفوذ براندازی استآ افزود: اگر مسئله براندازی برای دشمن فراهم نشد هدف ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی خواهد بود و تلفات در نفوذ در حوزه اندیشه و ایدئولوژی است اینکه ما در حوزه ایدئولوژی اعتقاد نداشته باشیم، دشمن به دنبال ایدئولوژی زدایی در حوزه داخلی و خارجی است اینکه دفاع از مظلومان دیگر مهم نباشد و امت واحده اهمیت نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برخی مدافعان ظلم پذیری در انتخاباتی که گذشت سپاه را زیر سوال می بردند اعلام کرد: در حالی که در حوزه دیپلماسی خارجی تعهد داده شده که کمک های مردمی به مردم یمن نباید برسد برخی دفاع از مظلومان و بودجه سپاه را زیر سوال بردند که چرا گزارش مالی خود را برای محاسبه به دولت نمی دهد.

استاد قشر سازمان بسیج رسانه سپاه گیلان با تاکید اینکه مشکل امروز مملکت اقتصاد و اشتغال است، گفت: دلواپسی مقام معظم رهبری اینجاست که دولت، مجلس و شورای انقلاب فرهنگی به خواب بروند و سند ۲۰۳۰ به راحتی در بعضی از لایه های کشور اجرا شود.

حجت الاسلام کریمیان با بیان اینکه رهبر بارها و بارها از مهاجرت دانشجویان ابراز ناراحتی کردند،گفت: رهبر بارها فرمودند که ما با مسئله اعزام دانشجو به خارج مشکل نداریم اما مسئولان متوجه هستند که یک‌خواب بسیار جدی برای این دانشجوها دیده شده و آیا سازو کار مقابله با آن اتخاذ شده است؟

وی با بیان اینکه امروز ۶۴ نفر از روسای جمهور کشورها که با آمریکا مشکل ندارند و می گویند باید شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنیم وابسته به آمریکا هستند، تشریح کرد: موسسه مطالعات راهبردی ارتش آمریکا که مهمترین موسسه استراتژیک آمریکاست و آینده آمریکا را در حوزه استراتژی و قدرت طراحی می‌کند در سال ۲۰۱۶ یک پژوهش ۱۳۱ صفحه ای با عنوان رابطه ایران و آمریکا تا سال ۲۰۳۰ به زبان انگلیسی ترجمه کرده است که با مفهوم عمق نفوذ به تعبیر امروز ما تناسب دارد.

وی گفت:استراتژیست ها می گویند آنچه که آشکار است این است که افراد و گروه‌های را که در ایران و آمریکا می‌بینیم برای رسیدن به این هدف ریل گذاری می کند و این اتفاق را تا سال ۲۰۳۰ انجام می دهند و زمانی که به عنوان تیر نفوذ از افراد گروه ها و حزب هایی نام برده می شود به این معنا نیست که اینها نفوذی هستند بلکه ریل گزاری می کنند که فاصله بین ایران و آمریکا به صفر برسد.

حجت الاسلام کریمیان افزود:رهبر معظم انقلاب درباره آسیب شناسی انقلاب اسلامی از دو کلید واژه تحت عنوان انحراف و نفوذ نام می برند که نفوذ مهمتر از انحراف است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار