کد خبر : 1160
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹

دلواپسی برای داماش با طعم انتخابات!

دلواپسی برای داماش با طعم انتخابات!

یک سوال! اگر قسمتی از وقتی را که برای انتقال پرونده دکتری خود به یکی از دانشگاه ها و یا شکایت از رسانه ها اختصاص دادید، به حل مشکلات داماش اختصاص می دادید، امروز اوضاع این تیم بهتر از این نبود؟

به گزارش در گیلان، گویا دلواپسی برای داماش در نزدیکی به انتخابات، دیگر از یک نمایش انتخاباتی رنگ و رو رفته به عادت همیشگی شده است. 

مشخص نیست چرا برخی این چنین احساسات هواداران پرشور این تیم را به سخره می گیرند و باور نمی کنند حافظه سیاسی این هواداران جوان بسیار قوی تر از آن است که بی مهری ها را در روزهای نیاز فراموش کنند.

روی سخن با یکی از دلواپسان انتخاباتی است. فکر می کنید هوادان داماش یادشان می رود آن روزی که کوچکی نژاد از حساب شخصی خود برای داماش چک می کشید، شما چگونه مشغول تعریف و تمجید از سیاست های دولت برای کسب پست مدیرکلی برای یکی از نزدیکانتان بودید!

اگر قسمتی از وقتی را که برای انتقال پرونده دکتری خود به یکی از دانشگاه های تهران و یا شکایت از رسانه ها اختصاص دادید، به حل مشکلات داماش اختصاص می دادید، امروز اوضاع این تیم بهتر از این نبود؟

داماش مظلومتر از همیشه درگیر و دار مشکلاتی است که حنی سرمایه گذاران را نیز از تامین مخارج این تیم فراری می دهد. به امید آن روز که داماش به جایگاه واقعی خود در قوتبال کشور دست یابد./خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار