کد خبر : 45652
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1398- 10: 11

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان:

دلیل ترور «سپهبد سلیمانی» شکست سناریوهای آمریکا در منطقه بود

دلیل ترور «سپهبد سلیمانی» شکست سناریوهای آمریکا در منطقه بود

معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان گفت: علت ترور سردار سلیمانی شکست سناریوهای طراحی شده آمریکا برای ایجاد ناامنی در منطقه است.

به گزارش گیلانستان محمدمهدی نیازمند امروز در مراسم نکوداشت سردار سلیمانی در اداره کل اوقاف گیلان با بیان اینکه یاد و خاطره سردار شهید سپهبد سلیمانی تا همیشه در بین رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت ماندگار خواهد بود اظهار داشت: سردار شهید قاسم سلیمانی ایمان و عمل صالح را سرلوحه کار خود قرار داد و خداوند نیز او را محبوب دل‌ها کرد.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان ارادت و محبت قلبی سردار سلیمانی نسبت به اهل بیت(ع) را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این سردار پرآوازه اسلام همواره به ائمه اطهار(ع) توسل می‌کرد و همین موضوع باعث شد که در همه زمینه‌ها با ایمان و اخلاص کامل به موفقیت‌های زیادی دست یابد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی از فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس بود که افرادی شبیه به او هنوز هم در کشور وجود دارند تصریح کرد: این سردار بی‌باک و پرآوازه جبهه مقاومت در طول عمر بابرکت خود برای تشکیل جنبش‌های آزادی‌بخش تلاش‌های زیادی کرد.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هم‌اکنون تمام دنیا منتظر واکنش جمهوری اسلامی نسبت به اقدامات جنایتکارانه دولت آمریکا هستند خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در چند سال اخیر اقدامات زیادی علیه ملت ایران انجام دادند که بی‌اثر بودن این کارها موجب ارتکاب چنین جنایتی شد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا بعد از قانونی شدن حشدالشعبی توسط عادل عبدالمهدی طرح نابسامانی در عراق و لبنان را دنبال می‌کرد عنوان داشت: سردار سلیمانی با خنثی کردن توطئه آمریکایی‌ها در عراق موجب عصبانیت آنان شد.

نیازمند علت ارتکاب چنین جنایتی توسط دولت آمریکا را عصبانیت آنان از شکست سناریوهای طراحی شده برای ایجاد ناامنی در منطقه عنوان کرد و افزود: طبق اظهارات فرمانده کل سپاه، جمهوری اسلامی تسلط کامل و احاطه پهپادی روی ۳۶ پایگاه آمریکا در اطراف کشور دارد.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی با ایجاد اتحاد بین جریانات ضد داعش در عراق رژیم‌صهیونیستی را نابود خواهد کرد گفت: امروزه واکنش به اقدامات جنایتکارانه آمریکا به یک مطالبه عمومی در جبهه مقاومت تبدیل شده که این موضوع باعث ایجاد ترس در آمریکایی‌ها شده است.

وی سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با پاسخ مناسب جمهوری اسلامی در زمان مناسب به آمریکا و نشان دادن قدرت ایران به تمام دنیا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: عده‌ای از روی ترس ما را به خویشتنداری دعوت می‌کنند در حالیکه سال‌های گذشته شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دادند.

نیازمند با بیان اینکه عموم مردم سردار سلیمانی را محور وحدت برای دفاع از وطن و امنیت می‌دانند لذا پر کردن جای خالی این سردار پرآوازه ممکن نیست بیان کرد: ثمرات خون این شهیدان باید از بین رفتن رژیم اشغالگر قدس باشد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار