کد خبر : 7410
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395- 27: 22

دلیل واقعی تناقضات نامه های شهردار در خصوص هفته رشت چه بود؟

دلیل واقعی تناقضات نامه های شهردار در خصوص هفته رشت چه بود؟

در فاصله یک روز چه اتفاقی افتاده است که دو نامه تا این حد متناقض صادر شده و رسانه ای می شود!؟

به گزارش گیلانستان، در آستانه هفته رشت دو نامه از سوی شهردار رشت به فاصله یک روز خطاب به رئیس شورای شهر رشت و همچنین به مدیران فرهنگی این شهرداری صادر شد که دارای تناقضات زیادی است. این تناقضات در جایی نمایان تر می شود که لایحه ۵۸۰ میلیونی شهرداری رشت برای هفته رشت به دلیل مشکلات مالی این شهرداری از سوی شورای شهر رشت به ۱۵۰ میلیون کاهش یافت و این سوال را به ذهن متباتر می کند که آیا زمانی که برای برگزاری ۵۸۰ میلیونی هفته رشت برنامه ریزی می شد این هفته که به نام هفته رشت تزیین یافته در آستانه انتخابات نبود!؟ و یا در آن زمان این برنامه ها مورد سوء استفاده عده قلیل قرار نمی گرفت!؟ که بعد از آن منتج به سوء استفاده فتنه گران شود!؟

تناقضات این دو نامه تنها به این ابهامات ختم نمی شود؛ در بخشی از نامه اول به فعالیت های چشم گیر مثبت در این روزها در سال گذشته اشاره شده است و بروز پاره ای از اتفاقات به ذهنیت عزیزان به دلیل اختلاف سلایق ارتباط داده شده است در صورتیکه در نامه دوم این اجراها ضعیف خوانده شده است، آنهم اجراهایی که با کارگروه هفته رشت با حضور هنرمندان فهیم شهر رشت تحت اشراف و مدیریت شهردار رشت برگزار شد.

متاسفانه تناقضات این دو نامه آنچنان زیاد است که نوشتن این نامه ها توسط یک نفر آنهم در فاصله تنها یک روز تقریبا غیر قابل تصور است اما آنچه که بسیار مهم است این است که در فاصله یک روز چه اتفاقی افتاده است که دو نامه تا این حد متناقض صادر شده و رسانه ای می شود!؟/ حرف تازه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار